צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

חברת Tic-Tech הינה חברה לשירותי מחשוב לעסקים חברות וגם למגזר הפרטי. אם אתם מחפשים טכנאי מחשבים בבית שמש או מהסביבה הקרובה לבית העסק שלכם אנו נדע לשלוח אליכם איש מקצוע מטעמנו מקצועי ומהימן. כיום עסקים רבים עוברים למודל עבודה מהבית ובכך תורמים רבות ליצירת מקומות עבודה רבים בכל רחבי הארץ ואינם מתקבצים רק באזורי תעשייה או במרכזים ספציפיים. לכן אנו בחברת Tic-Tech מבינים היטב את הצורך במתן שירות טכנאי מחשבים בבית שמש ובמושבים סביב לה.

שירות מחשבים מקיף ומקצועי

טכנאי מחשבים בבית שמשכחלק משירות תיקוני מחשבים בבית שמש אותו אנו מספקים, חשוב כי מאחרוי כל טכנאי מחשבים בבית שמש המגיע אל ביתכם או אל העסק יהיה מקצועי וכי יש מאחוריו חברה מקצועית המסוגלת לתת גיבוי מלא על כל נושא. הטכנאים שלנו נמצאים ברמת הכשרה ומקצועיות הגבוהה ביותר. אנו מתמחים בין היתר בתיקון מחשבים מק מבית אפל. לא כל טכנאי מחשבים בבית שמש ידע כיצד לתת מענה למערכת ההפעלה ולתת פתרונות מחשוב מדויקים ואיכותיים.

בנוסף אנו, מזמינים אתכם להיוועץ עם מומחה מטעמנו החל מרכישת ציוד לעסק או לבית ותוך התקנה של חומרה ותוכנה ברישיון וכמובן שלכל זאת אנו מספקים שירותי תמיכה והשתלטות מרחוק והכל בכדי לתת ללקוח מעטפת רחבה של כל שירותי מחשוב לעסק או לבית. אנו מספקים אחריות לכל שירות תיקון מחשבים שאנו מבצעים וממשיכים להיות איתכם בקשר בכל צורך אשר יתעורר אצלכם.