צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

אם הינכם מתגוררים באזור שוהם, המושבים או בקריית שדה התעופה ומחפשים אחר טכנאי מחשבים בשוהם פנו אלינו אל חברת Tic-Tech שירותי מחשוב מקצועיים. אנו בחברה שמים דגש רב על שרותיות לצד מקצועיות רבה עבור כל הלקוחות הרבים של חברתינו. בין אם אתם אדם פרטי או חברה מובילה אנו מציעים לכם לקבל שירות מקצועי אמין ומהיר ע"י טכנאי מחשבים בשוהם בעל ידע והסמכה מקצועית בתחום המחשוב הכולל.

שירות ומקצועיות שירותי המחשוב

טכנאי מחשבים בשוהםטכנאי מחשבים בשוהם מטעם חברת Tic-Tech ידע לספק עבורכם את כל הידע והכלים המותאמים לבעיה או לצרכים שאתם זקוקים להם. כמו כן הטכנאי ידע להעניק עבורכם שירות מהיר, מקצועי ולהתאים את הצרכים שלכם בין אם הם ביתיים או עסקיים בהתאם לתקציב שלכם. אנו מבינים כי במהלך השנים האחרונות גדל ההיצע של עסקים רבים שעוסקים באינטרנט בעיקר ולכן יש צורך במתן שירותי מחשוב מקיף אותו מסוגל להעניק טכנאי מחשבים בשוהם אצלכם בבית או בעסק. במידה והעסק שלכם ממוקם בקריית שדה התעופה והנכם זקוקים לשירות מקיף יותר ורחב אנו מציעים לכם שירות מא' ועד ת' – כלומר אנו נדע ללוות אתכם החל מרכישת ציוד מחשבים ועד מתן שירותי גיבוי מקיפים, אבטחת מידע ועוד.

בנוסף לכל טכנאי מחשבים בשוהם מטעמנו מתמחה בתיקון מחשבים מבית אפל. טכנאי מקינטוש בביתכם או בעסק הוא מחייב להיות מקצועי ובקיא במערכת ההפעלה של אפל. לא מעט מקרים קרו בהם טכנאים לא מנוסים הסבו נזק גדול יותר בעקבות חוסר התמקצעותם עם מחשבי מק. אנו ב Tic-Tech מזמינים אתכם להיות בטוחים וסמוכים כי השירות אותו תקבלו יהיה מהגבוהים ביותר בתחום, החל מזמינות ועד מקצועיות בשטח.