צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

בעידן הטכנולוגי התופס כל חלקה טובה בחיינו, נדרשת פעולת אחזקה, טיפול ושדרוג מחשבים באופן שוטף ובכל נקודה ברחבי הארץ. גם במקומות מרוחקים חשובה זמינות של אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים שידעו לתת מענה לכל בעיה, תקלה ושירותים נוספים למערכות המחשוב השונות בביתכם, בארגון או בעסק שלכם. לפיכך טכנאי מחשבים במעלה אדומים מתבקש להיות טכנאי מחשבים מיומן ומקצועי ובעיקר בעל יכולות רב תחומיות כדי לשרת נאמנה את לקוחות היישוב.

טכנאי מחשבים מקצועי

טכנאי מחשבים במעלה אדומיםטכנאי מחשבים במעלה אדומים, הוא כזה שיש ביכולתו לתת מענה לתקלות מחשבים מגוונות בין אם מדובר בחומרה וציוד הקצה ובין אם מדובר בפתרונות מחשוב לעסקים, תוכנה, גיבוי וכו'. טכנאי מחשבים במעלה אדומים, מחויב להיות בעל ניסיון וידע מקצועי בתחומי המחשוב לסוגיו. עליו להחזיק ברישיון מוסמך לביצוע התקנות ייחודיות למחשבים. טכנאי מחשבים המעלה אדומים, יידע לבצע התקנות מחשוב ורשתות המותאמים לצרכי הלקוחות. ידע לטפל במערכות מחשוב מסועפות שרתים ומערכות תקשורת. ובעיקר ייתן אחריות ביצוע על כל תיקון ושירות שיבצע וכן אחריות על החלקים שהוחלפו ו/או הותקנו במידת הצורך.

שירות טכנאי מחשבים במעלה אדומים יוכל בעזרת שליטה מרחוק לתת מענה ובכך לחסוך את הזמן היקר, לגלות את רוב התקלות ולספק פתרון יעיל ומהיר של תמיכה טכנית בהשתלטות מרחוק. השירות זמין כאשר המחשב עולה ומתחבר לאינטרנט והטכנאי יכול להתחבר בקלות מכל נקודה ומרחק, טיפול בתקלה מתבצע בזמן אמת ובהשגחת הלקוח. טכנאי מחשבים במעלה אדומים ידע להתקין בכל מחשב בו הוא ייתן שירות תוכנה שתאפשר התחברות למחשב ובכל תקלה או בעיה, הלקוח צריך רק להפעיל תוכנה במחשב ולאפשר לטכנאי מחשבים במעלה אדומים להתחיל לאבחן את הבעיה ולתת מענה ככל שניתן. רק במקרים חריגים יוכל טכנאי המחשבים במעלה אדומים לאבחן את הבעיה ולהגיע לשטח עם הציוד הנדרש לפתרון התקלה.