צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

תושבי מודיעין יודעים כבר היטב כי טכנאי מחשבים במודיעין זה רק עם חברה מקצועית ומהימנת כמו Tic-Tech Solutions. חברתנו הינה חברת מחשוב רחבה ומקיפה לכל השירותים עברו המגזר הפרטי וכמובן עבור המגזר העסקי. אנו נותנים שירות ומספקים שירותי תמיכה ומיקור חוץ לחברות רבות באזור התעשייה בעיר, וגם ללקוחות קצה פרטיים. אנו בחברת Tic-Tech שמים דגש על שירות ומקצועיות רבים. לרשותנו צוות טכנאים ואנשי שירות מובילים בתחום המסוגלים ללוות אתכם ברכישת ציוד כמו חומרה, תוכנה לצד שירותי תמיכה ושירותי תשתיות תקשורת.

חברתנו וכל טכנאי מטעמנו מתמחה במתן שירותים בעבור נושאים רבים:
שירותי ענן למינהם, שירותי גיבוי, אבטחת מידע, שירותי מחשוב – התקנת רשתות מחשבים, שירותי מיקור חוץ, תמיכה טכנית ועוד. שירותי אי מיילים, שירותי מייקרוסופט, שירותי אירוח שרתים, שירות מקצועי להתאוששות מאסון.

שירותי מחשוב מובילים במודיעין

טכנאי מחשבים במודיעיןאם אתם מחפשים טכנאי מחשבים במודיעין, מוטב לכם לחפש היטב ולוודא כי אכן מצאתם בעל מקצוע איכותי ומקצועי שמאחוריו עומדת חברה המסוגלת לתת תמיכה, מענה ופתרונות לכל צורך שמתעורר. טכנאי מחשבים במודיעין מטעם חברתנו עובר הסמכות רבות ובקיא מאוד בכל האספקט של שירותי המחשוב לפרטיים ולעסקים. הטכנאים שלנו מסוגלים לתת עבורכם מענה מהיר ומקצועי גם למחשבים מסוג מקינטוש של חברת Apple.  במידה והנכם אנשי מקצוע שעובדים עם מחשבים מסוג זה כדאי שתדעו כי לא כל טכנאי מחשבים במודיעין מסוגל לתת איכות ומקצועיות בשירות.

טכנאי מחשבים במודיעין מטעמנו ידע להתאים בעבורכם תוכנות שונות ושירותי גיבוי בהתאמה אישית לצרכים שלכם. שירותי המחשוב הולכם ומתגברים בעולם שלנו והופכים לחלק בלתי נפרד משגרת היום יום גם כאשר אנו צרכנים פרטיים. עם זאת חשוב מאוד להשאר עדכני בכל ההתקדמות הטכנולוגית ולדעת כיצד לתת את המענה הראוי עבור כל לקוח תוך התאמת הדרישות, הצרכים והתקציב של כל אדם או בעל עסק. אנו מספקים שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) לחברות וארגונים המעוניינים בשירות זה.