צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

אם אתם מתגוררים במבשרת ציון והישובים בסביבה, או אם בית העסק שלכם והמשרד נמצאים בישוב זה ואתם זקוקים לשירות תיקוני מחשוב תוכנה או חומרה, ניתן להזמין טכנאי מחשבים מבשרת ציון, שיהיה זמין ככל שניתן, מקצוען ומומן ובקיא במגוון רחב של תקלות, וידע לתת שירות בשטח על מרבית התקלות.

יחד עם זאת טכנאי מחשבים במבשרת ציון חייב להיות בעל יכולת ומתן מענה לתקלות שאין באפשרותו לפתור בשטח ויאלץ לקחת את המחשב או כל ציוד נושא אחר לתיקון במעבדת השירות שלו ולפתור את התקלות ברמה הטובה ביותר ובמהירות המקסימלית. זאת מתוך כוונה שלא לפגוע בפעילות השוטפת של משתמש המחשב אדם פרטי, עסק או ארגון.

טכנאי מחשבים מקצועי

טכנאי מחשבים מבשרת ציוןטכנאי מחשבים מבשרת ציון, חייב להיות אדם בעל ניסיון וידע מקצועי בתחומי המחשוב לסוגיו לרבות חומרה ותוכנות ככל שניתן, עליו להחזיק ברישיון מוסמך לביצוע התקנות ייחודיות למחשבים. טכנאי מחשבים במבשרת ציון, יידע לבצע גם התקנות מחשבים חדשים והקמת רשת מחשוב לפי הצרכים של הלקוחות. הוא חייב לתת מענה גם למערכות מחשוב מסועפות כמו למשל מערכת גיבוי של מחשבים בעלי שרתים גדולים וחזקים כמו מחשבי מקינטוש. ועליו להיות טכנאי מק מוסמך.

כחלק מהשירות כשאתם מזמינים טכנאי מחשבים מבשרת ציון, חשוב לוודא כי טכנאי המחשבים ייתן אחריות על ביצוע עבודתו לרבות החלקים שיוחלפו במידת הצורך. כמו כן, טכנאי מחשבים במבשרת ציון, יהיה חייב לתת מענה גם לאחר התיקון ושיש ביכולתו להתחבר מרחוק לכל מחשב שתוקן ו/או הותקן על ידו כך שחלק מהתקלות יוכל לפתור בשלט רחוק או לדעת לזהות את סוג התקלה וכך יוכל לבצע את התיקון או השדרוג בהתאם לאבחון המוקדם על כל מגוון שירותי המחשוב אותם הוא מספק.