צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

Backup EXEC 16 Windows Serverהמשימות העומדות כיום בפני מנהלי ה– IT הינן מורכבות מאי פעם:

1. המעבר לסביבות משולבות – פיזיות ווירטואליות, צרכי האיחסון הגדלים באינטנסיביות והאתגר לגבות את המידע ולדאוג לגיבויי יחודי ולא לגיבויי כפול, מהווים כולם אתגר מתמשך ולא פשוט כלל.
2. ווריטס כמענה לאתגרים אלו פיתחה את Backup Exec 16.
3. מוצר המשלב הגנה על סביבות פיזיות ווירטואלייות, מפשט את פעולות הגיבוי בענן והשחזור מאסון ומאפשר שחזור נתונים או מערכות בכל סדר גודל, החל מפריט יחיד ועד שרת שלם.
4. Backup Exec 16 מקצר את זמני השבתת המערכת בעזרת גיבוי ללא סוכנים, המופעל באמצעות טכנולוגיית V-Ray המאפשרת שחזור של שרתים שלמים, יישומים קריטיים של Microsoft ויישומים וירטואליים מתארחים של VMware או Hyper-V. אפשרות שחזור ,לשחזור מאסון מסוג Bare Metal שאינו תלויי חומרה, שחזור יישומים ושחזור פרטני ויעיל של הודעות דואר אלקטרוני, קבצים ותיקייות.
5. הקטנת עלויות האחסון תוך הגדלת מהירות הגיבוי באמצעות ביטול כפילויות ואחסון אבטחת מידע בארכיון.
6. Backup Exec 16 נותן את יכולת השליטה על כל תשתית הגיבוי בסביבות מבוזרות ובמשרדים מרוחקים, באופן המאפשר לנהל בקלות את ההגנה על שרתים פיזיים ו/או וירטואלים ככל שהעסק גדל.

תכונות עיקריות:

• הגנה על נתונים בשלושה צעדים פשוטים
• התאוששות מאסון מהירה
• גיבוי מהימן

יתרונות עיקריים:

• בפחות מ- 10 דקות ועם שלושה צעדים פשוטים, Backup Exec מחליף בלבול בביטחון: הנתונים הקריטיים של העסק שלך מכוסים.
• פתרון מלא לשחזור המערכת ואחזור נתונים, מכל קובץ פרט לשרת מלא. במקרה של אסון או עיכוב, Backup Exec פירושה שליטה מוחלטת, מלאה ומהירה.
• הטכנולוגיה המובילה של חבילות ווריטס (סימנטק בעבר) עבור גיבוי והתאוששות לפתרון סביר שתוכנן במיוחד לתקופה של עד 3 שרתים ויישומים בין אם הן פיזיות או וירטואליות.