צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

הגנת נתונים משולבת DELL EMC

קבלו הגנת נתונים יעילה יותר עם מכשיר הגנת הנתונים המשולב DELL EMC – DP5300. מותאם לצרכים ארגוניים בטווח הבינוני, ה-DP5300 משלב אחסון הגנה, תוכנת הגנה, חיפוש ואנליטיקס כדי לתת הגנת נתונים הוליסטית.

שפרו את הגיבוי, ארכיון והתאוששות נתונים עבור עומסי עבודה ממשיים ווירטואליים תוך שאתם מקטינים את המורכבות של סביבת ההגנה שלכם. הרוויחו מהגנת נתונים בעלת ביצועים גבוהים הכוללת כיסוי אפליקציות נרחב, תמיכה עבור hypervisor מרובים ומניעת כפילויות (de-duplication) מתקדמת. ההתחלה היא מהירה מפני שהפריסה מהירה יותר ב-90% בהשוואה לפריסות מדור קודם של מוצרים נפרדים. ראו והשוו את מכשירי הגנת המידע המשולבים של DELL EMC.

תכונות מפתח:

  • מאפשר פריסה פשוטה עם אחסון הגנה, תוכנה, חיפוש ואנליטיקס משולבי-מפעל
  • מאפשר עד 8.9 PB קיבולת לוגית ו-24 טרהבייט/שעה של תפוקה
  • מצמצם עלות כוללת של בעלות עם ממוצע יחס מניעת כפילויות נתונים של 55:1
  • גישה מיידית המאפשרת גישה מהירה לגיבויי VMware VMs על המכשיר
  • מאיץ גיבוי והתאוששות עם מטא-דאטה flash-enabled ושילוב אפליקציה ישיר
  • מוודא אבטחה ויכולת התאוששות באמצעות הצפנה, זיהוי גשלים וריפוי-עצמי

דומיין DELL EMC DATA

מערכות אחסון למניעות כפילויות – דומיין DELL EMC DATA

מערכות דומיין DELL EMC DATA  מצמצמות את האחסון הדרוש על הדיסק על-מנת לשמור ולהגן על נתונים ביחסים גדולים פי 10-20 ויותר. הרחיבו עד ל-150 PB של קיבולת לוגית בניהול מערכת יחידה עם DD Cloud Tier. עם תפוקה של עד 68 טרהבייט/שעה, מערכות  Data Domain מאפשרות לבצע יותר גיבויים בפחות זמן וכן מ אפשרות שחזורים מהירים ואמינים יותר. מערכת ההפעלה  Data Domain היא האינטליגנציה מאחורי מערכות דומיין שהופכת אותן לאחסון הגנה מבוסס גיבוי ענן האמין ביותר בתעשייה.

הגנת נתונים משולבת DELL EMCמהדורה וירטואלית של Data Domain

אחסון ההגנה המהימן ביותר בעולם הוא כעת מוגדר-תוכנה. המהדורה הוירטואלית של Date Domain – Dell EMC – קלה לפריסה והגדרה וניתנת להרצה תוך דקות. התחילו בקטן והתרחבו כפי הצורך במקטעים של 1 טרהבייט, עם קיבולת גמישה. פרסו קיבולת בשלבים מרובים, בין אם בחומרה סטנדרטית או בענן והעבירו אותה בקלות בין מיקומים שונים. המהדורה הוירטואלית  שומרת את תכונות הליבה המבחינות בין בין Data Domain כולל מניעת כפילויות באורכים משתנים, שלמות נתונים בלתי מקבילה, כמו גם תמיכה נרחבת לאפליקציות ופרוטוקול. בנוסף, תרוויחו את הזריזות, הגמישות והיעילות של פתרון מוגדר-תוכנה.

תוכנת Data Domain

חקרו את תוכנת Data Domain המגבירה את הערך של מערכת Data Domain שלכם. הרוויחו מאינטגרציה מתקדמת עם אפליקציות גיבוי ואפליקציות ארגוניות, tiering פשוט ומשתלם לענן ציבורי, פרטי או היברידי, להחזקה לטווח ארוך ושכפול בעלת יעילות רשת.

מערכת הפעלה Data Domain (DD OS)

חשבו על DD OS כעל המוח של אחסון הגנה מבוסס הענן היעיל, המתרחב והאמין ביותר. תוכלו להבטיח שלמות ויכולת התאוששות נתונים באמצעות הצפנה inline, נוסף על שליטה והתאמה.

משתלב בצורה חלקה עם תשתית ה-IT הקיימת, לרבות גיבוי, ארכיון ואפליקציות ארגוניות. באמצעות Data Domain ניתן בקלות וביעילות להחליף רצועה פיסית.

מוצר נבחר: סט הגנת נתונים

הגנה מקיפה בנוית-מטרה, לטובת מגוון אפשרויות גיבוי והתאוששות, אפליקציות קריטיות למשימה, סביבות וירטואליות, נתונים בארכיון ועוד. המשפחה כוללת 5 מתנות, מהדורת ארגון, סט גיבוי, סט VMware, סט אפליקציות וסט ארכיון.

הגנת נתונים משולבת DELL EMC