צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing למה אנחנו צריכים אבטחת מידע לעסק שלנו?

למה אנחנו צריכים אבטחת מידע לעסק שלנו?המחשב הפך להיות חלק אינטגראלי מהחיים שלנו – ולא משנה מה תגידו. כמעט כל מקומות העבודה בעיר כוללים גם עבודה מול מחשב. אין טעם אפילו להזכיר את החיים הפרטיים, בהם מוקדשות דקות רבות מהיום בהתבוססות ברשתות החברתיות. גם לסבתות ולסבים רבים ישנו כיום חשבון פייסבוק פעיל, בהם הם אוהבים לעדכן מחיי היום-יום שלהם, בין אם גילו מתכון חדש ונהדר למרק עגבניות, או בין אם החליטו לצאת להם לטיול בשביל המיועד הסמוך לבית.

במשרדים, נפח המידע הנצבר במחשבי החברות הולך וגדל. כולם עובדים כיום על רשתות מחשב פנים-משרדיות, המכילות מידע רב מכפי שניתן בכלל לתפוס, אודות פעילות החברה ולקוחותיה. כאן מגיע הצורך החשוב למנוע זליגה של מידע זה החוצה לידיים לא נכונות. ככל שהופך המחשוב מתקדם יותר, כך גדל מספרם של פורצי המחשבים. ייתכן שהם עושים זאת עבור גניבת מידע שישמש חברות מתחרות; זה עשוי להתרחש גם ממניעים חברתיים או פוליטיים; זה עשוי לנבוע מאינטרסים עוינים לשיתוק מערכות החברה. ייתכן שמדובר בשעשוע לא רציני במיוחד של נער מתבגר, בכדי להוכיח לידידיו שצלח במשימת הפריצה למחשבי החברה המשוקצת.

עקב הדברים האמורים, עולה חשיבותה של אבטחת מידע. חברות שונות המעניקות שירותים בנושא מחשוב לעסקים מתמחות במציאות פתרונות הולמים לבעיות המודרניות הללו; אלו פתרונות שנועדו להגן על המחשבים והמידע של החברה, בין אם מדובר באבטחה של מידע, מערך גיבוי ועוד.

> אולי יעניין אותך לקרוא על התאוששות מאסון

> אולי יעניין אותך שירות גיבוי בענן

למה אנחנו צריכים אבטחת מידע לעסק שלנו?בימינו, כל חברה המכבדת את עצמה, שברשותה בסיס נתונים נרחב, דואגת לפעול מול מומחים בתחום אבטחת מידע. מנהליה לא יהיו מוכנים לקחת כל סיכון, קטן ככל שיהיה, שגורמים בעלי אינטרסים הנוגדים לאלו שבחברה, ינסו לחבל במאגר המידע, או אפילו לעשות בו שימוש לרעה. אין מה לדבר – אמנם טכנולוגיות אבטחת המידע הולכות ומשתפרות משנה אחת לזו שאחריה, אולם רצוי לעדכן את המערכות ולרענן את תכניות האבטחה, על-מנת למנוע פריצות וחדירות אפשריות של מינים שונים ומשונים של וירוסים, סוסים טרויאנים או "מרגלים" וירטואליים כלשהם, המאיימים לעשות שמות במאגרי המידע של החברה.

כעת, מכשאתם מבינים את החשיבות שאינה משתמעת לשתי פנים בצורך במסגרת מאורגנת של אבטחת מידע של החברה, הרי שהשלב הבא יהיה לבצע מחקר מקיף אודות הגורמים השונים המציעים שירותי אבטחת מידע. חשוב שלא תבצעו את הבחירה שלכם באופן אוטומטי, אלא באופן מושכל, הכולל הבנה של החברה, ניסיונה, האנשים העובדים בה ואולי אף להגיע ללקוחות קיימים ולבקש את חוות דעתם.