צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing מחזור מחשבים לעסקים

השינויים התכופים במערך המחשוב בבית ובעסק, מצריך רכישה של חומרה חדשה. רבים מתלבטים מה לעשות עם המחשבים הישנים ואינם יודעים היכן לזרוק אותם. הפתרון הנכון לכך הוא העברת כל החומרה למפעלי מחזור.

ריכוז של המחשבים הישנים

לאור העלייה בחשיבותו של תהליך המחזור, עסקים רבים פונים למפעלי המחזור ומבקשים לתאם איתם איסוף של כל הציוד הישן. מחזור מחשבים לעסקים מתבצע על ידי תיאום של מועד איסוף שהוא נוח לעסקים. צוותי העובדים של מפעל המחזור מגיעים למשרדים ולמפעלים השונים ואוספים את הארגזים שמכילים את הציוד.

אין זה משנה אם מדובר בארגז אחד עם פריטים בודדים, או כמה ארגזים לאור הצטברות של מחשבים רבים לאור החלפתם בציוד חדש. העובדים מגיעים לכל נקודה ובסוף היום המשאית שלהם עמוסה בציוד אלקטרוני שמועבר למפעל.

מיון של הפריטים האלקטרוניים

במפעל פותחים את כל הארגזים ממיינים אותם על פי סיווגים שונים .כדי לבצע מחזור מחשבים לעסקים. מתבצעות פעולות שונות כמו התכה של המתכות לצורך ייצור חפצי נוי, פירוק פריטים אחרים לגורמים, טיפול מיוחד בכרטיסים האלקטרוניים ועוד. עם השנים מפעלי המחזור פיתחו מיומנות ומקצועיות רבה בכל הנושאים הללו.

השלכת פסולת רעילה

המשרד להגנת הסביבה עושה כל שניתן כדי שהפסולת הרעילה המורכבת ממחשוב ישן ולא אפקטיבי לא תימצא בקרקעות שונות, כיוון שיש לכך השלכה משמעותית על הקרקע ועלולה להיות פגיעה גם במי התהום. זו הסיבה שקיימים במקומות שונים מכלים שבהם אפשר להניח ציוד עבור מחזור מחשבים לעסקים או לחלופין אפשר לתאם מועד איסוף. בעלי העסקים מודעים לקנסות הגבוהים שיחולו על השלכת פסולת במקום שאינו מורשה ולכן רובם נמנעים מכך.

החשיבות של פעולות מחזור

המטרה של מחזור היא לבצע שימוש חוזר בחומרים שונים שקיימים בציוד חומרה אשר תם השימוש בו. בחשיבה על כדור הארץ נושא המחזור תופס מקום גבוה בדרגת החשיבות שלו ולכן עם השנים גדל ההיקף של מחזור מחשבים לעסקים.

אנחנו נשמח להגיע למשרדכם כדי לאסוף את מלוא הציוד האלקטרוני, מחשבים, מדפסות ועוד. דברו אתנו בעניין זה.