צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing מיחזור פסולת אלקטרונית לחברות תוכנה

העובדים של חברות תוכנה מבצעים לאורך ימים ושעות פעולות שונות של פיתוח תוכנות ייחודיות ואפליקציות מתקדמות. אחת הפעולות החשובות לאורכם של הפרויקטים השונים היא לשמור על רמה גבוהה של חשאיות וסודיות, כדי שהמידע החדשני לא ידלוף החוצה.

פסולת אלקטרונית מהמשרדים

אחת לתקופה ובהתאם לצורך, מתבצעים שדרוגים של מערך המחשוב במשרדים. במסגרת זו מחליפים לעיתים את המחשבים, השרתים, מערך התקשורת ועוד. בתוך מערך המחשוב הישן יש מידע אקוטי ולכן חשוב שהוא לא יגיע לידיים זרות ובעיקר לא למתחרים. עקב כך כל הציוד הישן מופנה לטובת האופציה המועדפת והיא מיחזור פסולת אלקטרונית לחברות תוכנה.

בשנים האחרונות קמו בישראל מפעלי מחזור מתקדמים, אשר מסוגלים למחזר באופן רוחבי ומוחלט כל מדיה דיגיטלית ופסולת אלקטרונית וזאת באמצעים מיוחדים שפותחו באופן ייעודי למטרה זו.

איסוף של ציוד מהמשרדים

העובדים המיומנים של מפעלי המחזור מגיעים בתיאום למשרדים של חברות התוכנה ואוספים את כל הציוד הישן של מערך המחשוב והתקשורת. הפריטים הללו מועברים אל מפעל המחזור הייעודי לכך ושם מתבצע מיון על פי סוגי הפריטים השונים כמו כרטיסים אלקטרוניים, דיסקים קשיחים, מקלדות ועוד.

על פי הסוג הספציפי של הציוד מעבירים אותו לאופציה של מיחזור פסולת אלקטרונית לחברות תוכנה. בשל הפעילות הטכנית הזו, כל הציוד הופך לחלקיקים קטנים ביותר ואין כל אפשרות לשחזר את המידע שהיה קיים בתוכו. גם אם גורם זר יצליח ללקט את החלקיקים הללו, הוא לא יצליח לעלות על הנתונים שהיו בו.

פתרון מוצלח עבור חברות תוכנה

מיחזור פסולת אלקטרונית לחברות תוכנה אינו עניין של מה בכך, אלא הוא נושא אקוטי ולכן יש לוודא שכל הציוד הישן מועבר למחזור ולא נוצר מצב שמחשב אחד או ציוד אחר "נעלם" ובדרך זו אפשר לעלות על המידע.

כאשר פונים אל חברת מחזור איכותית הפועלת על פי נהלי עבודה קפדניים, אפשר להיות רגועים וגם להיות במקום בעת השמדת הציוד בפועל, כדי לוודא שכל אחד מהמחשבים הושמד ולא נותרות כל ראיות שעלולות להיות הרסניות לחברת התוכנה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: שירותי ענן לעסקים וחברות