צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing פתרונות מחשוב שיכולים לייעל את התפקוד של עסקים קטנים וגדולים כאחד

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שפתוח בפנינו עוד ועוד אפשרויות. אנחנו יכולים לרכוש מוצרים מסוחרים בכל רחבי העולם בנוחות מרבית ובכמה לחיצות כפתור פשוטות, אנחנו יכולים לראות מה קורה בכל פינה בעולם כמעט, גם כן בשיא הקלות והפשטות, אנחנו נהנים מגישה לאינספור תכנים מכל הסוגים – וגם כשהמטרה היא פתרונות לעסקים המרחב הדיגיטלי מספק כמה וכמה אופציות, שכדאי לכולם להכיר.

הנהלת חשבונות ממוחשבת

הנהלת חשבונות באינטרנט היא פתרון נהדר במיוחד לעסקים הקטנים, אם כי גם הגדולים יותר יכולים ליהנות מהיתרונות שלה.

הנהלת החשבונות הממוחשבת כוללת בין השאר את האפשרות להנפיק במהירות ובפשטות, ממש בכמה לחיצות כפתור ובאופן אוטומטי, את כל סוגי המסמכים הרלוונטיים: קבלות, חשבוניות עסקה וחשבוניות מס. אופציה מהותית נוספת שכלולה בפתרונות הממוחשבים היא הפקת דוחות מכל הסוגים, גם כן בכמה לחיצות כפתור פשוטות – כל עסק יכול להפיק דוחות רווח והפסד, דוחות מע"מ ודוחות מס שנתיים בלי להשקיע בכך זמן יקר ומאמץ רב.

בנוסף מאפשרת הנהלת חשבונות באינטרנט לבעלי העסק להיות עם יד על הדופק באופן קבוע ולדעת בכל נקודת זמן מהו מצבו. בזכות הפתרון היעיל קל יותר לגבות כספים מלקוחות ואף סכום לא הולך לאיבוד עקב שכחה.

גיבוי בענן

שירות נוסף שהופך בהדרגה לכמעט סטנדרט בכל סוגי העסקים במגוון רחב מאוד של תחומי פעילות הוא גיבוי בענן. מידע הוא אחד המשאבים החשובים ביותר בכל עסק, והערך שלו עצום. חשוב כמובן לוודא שהוא מוגן ושאף תקלה כזו או אחרת לא עלולה להוריד לטמיון מאמצים של שנים רבות (למשל מאגר פרטי לקוחות שנבנה בעמל רב במשך תקופה ארוכה, ושנמחק עקב שריפה שפגעה במחשב עליו היה מאוחסן הקובץ, או תקלה טכנית כזו או אחרת).

הפתרון הוא גיבוי בענן. היתרון הראשון של פתרון זה הוא שהגיבוי מתבצע באופן אוטומטי ורציף, כך שבעלי העסק לא צריכים להקדיש לכך זמן יקר. יתרון שני הוא שאין סיכון לשכחה – השמירה האוטומטית בענן מסירה את הדאגה מהראש של בעלי העסק, שלא צריכים לנסות להיזכר אם אכן גיבו את החומר או שמא שכחו לעשות זאת.

יתרון שלישי הוא הוודאות המוחלטת. בניגוד לגיבויים לוקאליים שחשופים גם הם לפגיעה, הגיבוי בענן מבטיח מעל לכל צל של ספק שהמידע בעל הערך שלכם יישמר, ושתוכלו לעשות בו שימוש בכל פעם שתזדקקו לכך.

ניהול לקוחות ממוחשב

לא רק גיבויים בענן או הנהלת חשבונות באינטרנט: גם ניהול לקוחות ממוחשב, שירות שמוכר גם בשם CRM (ראשי תיבות של Customer Relationship Management), הוא אופציה שכדאי לכל העסקים להכיר.

בעבר היה קל לשמור על קשר עם הלקוחות. למעשה בעלי עסקים הכירו באופן אישי את רוב לקוחותיהם, ובפרט את אלה הקבועים, וידעו לנהל איתם את הקשר המתאים לכל אחד ואחת מהם באופן ספציפי. אבל בעידן הנוכחי גם לעסקים קטנים לקוחות רבים, חלקם הגדול מזדמנים אבל גם כאלה שיכולים לחזור ולרכוש מוצרים ושירותים. בנוסף ישנם לקוחות שכלל לא נוצר איתם מגע פיזי וגם מתעניינים שבכלל לא הגיעו לעסק אבל נוצרה איתם אינטראקציה משמעותית במרחב הדיגיטלי.

תוכנת CRM איכותית מאפשרת לשמור את פרטיהם של כל הלקוחות הקיימים וכל הלקוחות העתידיים, לבצע פילוחים שונים ולשמור על קשר מיטבי עם כולם – וכך להגדיל למקסימום את רווחיות העסק. בין השאר כוללת תוכנת CRM מודולים של שיווק, שירות, מכירות ועוד.

מחפשים שירותי מחשוב לעסקים? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.