צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing שימוש במערכות על פסק לשמירה על המחשב

◄ המחשבים בימינו הם חלק בלתי נפרד מהחיים. אנו משתמשים בהם לפעילויות פנאי ובידור כמו צפייה בסרטים ומשחקים שונים; אנו משתמשים בהם למטרות לימודים בצורות שונות; אנו משתמשים בהם לצורכי עבודה, תעשייה, רפואה..

כל תחום היום דורש מחשבים. המחשבים הם כלי חזק אשר מותח את יכולות המין האנושי ומאפשר לנו להגיע להישגים שללא מחשבים הם פשוט בלתי אפשריים. אך למחשבים, חזקים ומתקדמים ככל שיהיו, יש גם נקודות חולשה. המחשבים הם מוצר אלקטרוני המורכב מאינספור חלקים אלקטרונים עדינים הדורשים זרם חשמלי בשביל לאפשר לנו ליהנות מכל פעולות המחשב הנפלאות. אך אותו הזרם החשמלי עלול לפעמים לאכזב ולפגוע בתפקוד המחשב, לגרום לנזקים, אבדן מידע ואף יציאה מכלל שימוש של המחשב או רכיבים במחשב. על מנת לאפשר את פעילותו התקינה של המחשב עלינו להשתמש במערכות אל פסק לשמירה על המחשב.

בעיות חשמל המזיקות למחשב

החשמל שבו המחשב תלוי עשוי להיות גם מקור לבעיות אשר יכולות להשבית את המחשב. הבעיה המוכרת לכולנו היא הפסקת החשמל אשר יכולה להביא לכיבוי מיידי של המחשב (מחשב שולחני) ללא הזדמנות לשמור את המידע. אך הפסקות חשמל הן אינן הבעיות היחידות. בעיה נוספת ושכיחה יותר ממה שאתם חושבים היא מכת ברק – מכת ברק ברשת החשמל יכולה להזרים למערכת החשמל הביתית גל מתח עצמתי; מכשירים בעלי רכיבים אלקטרונים עדינים כמו המחשב, אינם מסוגלים לעמוד בעצמת מתח זו ובמקרים רבים גורמים לפגיעה בלוחות אם, רכיבי זיכרון, דיסקים קשיחים ועוד.

את בעיות החשמל השונות ניתן לחלק לנפילות מתח ועליות מתח (נחשולי מתח). נפילות מתח יכולות דבר הנמשך אפילו שבריר שנייה והן נחשבות לאחד הדברים הקטלניים ביותר עבור מערכות חשמליות עדינות. מכת הברק שהזכרנו היא דוגמה לעליית מתח, אך יכולים להיות גורמים שונים לעליות מתח.

אך לכל אותן הבעיות ישנו פתרון פשוט למדי – מערכת אל פסק לשמירה על המחשב. מערכת אל פסק היא גורם מתווך בין רשת החשמל לבין המחשב. היא כוללת סוללה פנימית ומערכת לייצוב מתח. מערכת אל פסק מבטיחה לכם זמן מסוים של זרם חשמל מהסוללה גם כאשר ישנה הפסקת חשמל, דבר המעניק לכם הזדמנות לשמור את הקבצים ולבצע כיבוי מסודר של המחשב, וגם מגינה עליכם מנחשולי מתח ומספקת למחשב זרם חשמל יציב וקבוע. אין יותר פשוט מזה ואין יותר חשוב מזה.

יש לכם שאלה?

בחברת TIC-TECH מאמינים בשמירה על המחשב הן מבחינת חומרה והן מבחינת תוכנה לכן בכל מה שקשור בשמירה על המחשב שלכם אנחנו הכתובת. לכל שאלה או בעיה ותמיכה צרו קשר עם המומחים שלנו לשירותי מחשוב ומומחה יסייע לכם.