צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

 

בין אם אתם עוסקים בעולם ההייטק, או שמא אתם מנהלים משרד מסוג אחר אשר מספק שירותים טכנולוגיים, אתם תצרכו שירותי מחשוב מסוגים שונים, לרבות שירותי מחשוב מרחוק. אז מה חשוב לדעת ב-2020 על שירותים מסוגים אלו?

בין אם אתם מחפשים אחר שירותי מחשוב מרחוק, או שירותי מחשוב מסוגים אחרים, ב-2020 חשוב לזכור את הדברים הבאים: קודם כל ואולי הכי חשוב, בימינו נהוג להשתמש בשירותי אחסון מסוגים קצת יותר מתקדמים מאשר בשנים עברו. אם עד היום אחסון אתרים התבצע בחוות אחסון אתרים פיזיות וממשיות, הרי שבימינו המתקדמים כבר משתמשים במערכות ענן מתקדמות, שבהן ניתן לאחסן את המידע של הארגון, החברה או העסק. כל מה שצריך לדעת בנושא:

שירותי ענן הם וירטואליים לחלוטין ואינם פיזיים הכוללים תשתיות?

ובכן, כשמדברים על שירותי אחסון מידע ואתרים בענן, זה לא שלא קיימת שום תשתית אשר תומכת בענן. קיימת תשתית, אבל היא לא אותה תשתית שאנחנו מכירים משנים עברו. מאחר שהתשתיות היום הם הרבה יותר מהירות, אחסון האתרים שלכם בענן יוביל לכך שאתרי האינטרנט עצמם למעשה יעבדו מהר יותר.

וכידוע לכולנו, זמני טעינת הדפים באתר משליכים ישירות על האופן בו האתר שלכם מקודם בגוגל. באשר לשירותי מחשוב מרחוק, כמובן, גם בענן שלכם ניתן לתמוך מרחוק. במילים אחרות, אם אתם מאחסנים מידע ואתרים בענן, צוות מומחים של שירותי מחשוב מרחוק תמיד יהיה מסוגל לספק לכם סיוע במקרה הצורך וכמה שיותר מהר. וזה חשוב.

מדוע חשוב לטפל בבעיות מחשוב במהרה בימינו?

כל כך חשוב לטפל בבעיות מחשוב במהרה בימינו, מכיוון שבימינו הטכנולוגיים, כשיש תקלה כזאת או אחרת, הפתרון חייב להגיע במהירות ותוך צמצום נזקים פוטנציאליים. מאחר שהמון חברות וארגונים מנהלים את עסקיהם גם באינטרנט ובאתרים שלהם, אסור שיקרה מצב של תקלות ממושכות אשר מפילות את אתרי האינטרנט לזמן ממושך.

בשורה התחתונה, הנזקים הכלכליים שיכולים להיגרם מכך הם לא מבוטלים בכלל. בדומה לתמיכה במידע אשר מאוחסן בענן, ניתן לתמוך בסוגי שירותי מחשוב אחרים בעסק מרחוק גם כן. למשל, אם המחשבים בחלק מהמשרדים בארגון אינם פועלים או חווים תקלה מסוימת, יהיה אפשרי לטפל באותה התקלה מרחוק ומבלי שטכנאי מחשבים יתרוצץ בין רגלי העובדים בארגון.

טכנאי המחשבים לא צריך להגיע פיזית לארגון – זמן יקר נחסך!

ברגע שהטכנאי לא צריך להגיע פיזית לארגון כדי לטפל בתקלה במחשב, המון זמן נחסך עבור הארגון עצמו. וכידוע לכולנו, זמן שווה כסף.

כשהטכנאי עובד מרחוק, הוא ניגש לטפל בבעיה הרבה יותר מהר וללא הצורך להתמודד עם פקקים של שעות בכבישים. בשורה התחתונה? אנחנו מזמינים אתכם להתקדם קדימה עם הטכנולוגיה, ולהנות משירותי מחשוב ענן

בעסק שלכם! בהצלחה!

זקוקים לשירותי מחשוב לעסקים? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.