צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing אפליקציית שעון נוכחות לעסק שלך

כל עסק בימינו יחפש לעשות שימוש באביזרים שמעניקים פתרונות מהירים ופרקטיים המייעלים את העבודה של העסק. בימינו, כשהטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת ניתן למצוא מגוון פתרונות מחשוב שמספקים לבתי עסק פתרונות בכל תחום, אחד הפתרונות הינו שעון נוכחות לעסק. ניתן לזהות כי בתי עסק רבים מתנהלים כבר שנים רבות באמצעות שעון נוכחות לעובדים. ייעודו של שעון נוכחות הוא ליצור מעקב אחר השעות של כל עובד ובמקביל להנפיק דו"ח מדויק שמעיד על שעות העבודה, שאותן בסופו של דבר מממירים למשכורת. בנוסף, דו"ח שמופק משעון נוכחות הוא פשוט ובהיר ומספק בדיקה וסיכום יעיל וקל של שעות העבודה של כל עובד.

מהי אפליקציית שעון נוכחות?

כמו אפליקציות רבות שמיוצרות לעזר, ניתן למצוא היום גם אפליקציית שעון נוכחות  שפועלת במגוון הטלפונים החכמים ובכל הגרסאות של מערכת הפעלה. אפליקציית הנוכחות מספקת דיווח של כל עובד על זמן הגעתו והליכתו מהעבודה וגם דיווח שוטף על חופשה או מחלה. כשהעובד מסמן דיווח כלשהו, נשלחים כל הפרטים אודות העובד, משמעות הדיווח והתכתובת כמו גם המיקום ממנו הוא ביצע את הדיווח ועוד. בנוסף, המיקום מתקבל מהנתונים של ה-GPS שטמון בטלפון הסלולרי שנמצא ברשות העובד. מטרתה של האפליקציה לשעות עבודה היא להשיג את המיקום הכי מדויק בטרם ביצוע שליחת הנתונים לשרת. הורדה של האפליקציה לשעון הנוכחות היא חינמית, אולם על מנת לעשות בה שימוש יש לשלם מנוי ולבצע הגדרת עובד בתוכנת הנוכחות.

למי מיועדת ומתאימה אפליקציה זו? 

אפליקציה לנוכחות שעות עבודה מיועדת לרוב לאנשים כגון: טכנאים בשטח, סוכני מכירות, נהגים עובדים בניקיון וכל מי שעבודתו דורשת שהייה במקומות שונים מדי יום וגם במקרים להלן:

– גנים ופעוטונים

– סניף מרוחק

– קבלן או אתרים בנייה

– מחסן או מפעל

– עמותה

– חברות שמירה

– חברות ניקיון

– חברות קייטרינג

– כל אזור בו לא קיימת תשתית אינטרנט

איך מתנהלת מערכת הפעלה כזו?

העובד מפעיל את האפליקציה על ידי לחיצה. כשהאפליקציה לשעות עבודה מופיעה העובד מקבל מיד מסך דיווח. לאחר מכן הוא לוחץ על כפתור הדיווח שבו מעוניין (התחלה או סיום) והדיווח נשלח מיד לשרתים של החברה שיצרה את האפליקציה, יחד עם כל הנתונים של המיקום. האחראי על העובדים, יכול לראות מיד בתוכנית הנוכחות שקיימת אצלו את החתמת העובד והמיקום. התוכנה מספקת מידע על המיקום ממנו התבצע הדיווח על מסך התוכנה וגם על מפה. בנוסף לאפליקציה, ניתן לשלב גם שעון ביומטרי או כרטיס, כל הנתונים יגיעו לתוכנה. בבוקר העובד מחתים את כניסתו בשעון ובסוף היום הוא מדווח על יציאה באמצעות האפליקציה. בנוסף, ניתן להנפיק דוח יומי וחודשי שכולל גם את מיקום העובד במפה ואת הצורה בה בוצע הדיווח.

אבטחת מידע לשעון נוכחות באפליקציה

בכל אלמנט טכנולוגי גם באפליקציות לשעון נוכחות מוכרח להיות אבטחת מידע אישית ולנתונים של העסק. הרי שבאפליקציות לשעון נוכחות משתמשים העובדים במכשירים אישיים שלהם או ע"י מכשירים שניתנים להם ממקום העבודה, לכן קיימים אפשרויות רבות של איבוד או זליגת נתונים. לכן חברתנו מתמחה בסינכון ובניית מערך שירותי IT מתקדם בהקשר של שמירת נתונים ואבטחת מידע לנוכחות של עובדים. הגיבוי מתבצע בענן ובכך ניתן לשחזר אותו.

מחפשים שירותי מחשוב לעסקים? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.