צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing השלב הבא אחרי שירותי מחשוב – קידום אתרים או פרסום ממומן?

בחרתם את שירותי המחשוב לעסק שלכם וכעת אתם רוצים לקדם את האתר שלכם, ומתלבטים בין קידום אורגני לממומן? הגעתם למקום הנכון, אנחנו נסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם.

קידום אורגני – מה היתרונות והחסרונות?

מטרתו של קידום אתרים אורגני הוא לקדם את האתר שלך למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל, לפי הביטוי שהמשתמש חיפש.

גוגל בודק למעשה את האתר שלכם כל הזמן ובוחן האם הוא ראוי להתברג בתוצאות החיפוש העליונות, הן מבחינת המבנה שלו, התוכן, הקישורים וחוויית המשתמש.

היתרון המשמעותי של הקידום האורגני מתחיל בזה שביחס לקידום הממומן, בניגוד למה שניתן לחשוב, הוא מביא יותר הקלקות.

זה מוביל אותנו ליתרון המשמעותי הנוסף שלו, והוא האמינות, שכן גולשים נוטים להאמין יותר דווקא לתוצאות האורגניות, ולא לאלה שנמצאות למעלה בגלל ששילמו על זה כסף.

בנוסף, אם נשווה זאת לקידום ממומן, מדובר כאן בהשקעה לטווח ארוך ובתקציבים נמוכים יחסית תוכלו להגיע לתוצאות טובות.

החיסרון המשמעותי של קידום אתרים אורגני בא לידי ביטוי בכך שהוא מצריך תפעול שוטף וניסיון רב בתחום. בנוסף, לוקח זמן עד שבאמת רואים תוצאות בשטח.

קידום ממומן – מה היתרונות והחסרונות?

בניגוד לקידום אורגני, המודל בפרסום ממומן הוא שונה לחלוטין. כיום, המודעות הממומנות תפסו נפח גדול מאד במנוע החיפוש של גוגל, שמקצה לא פחות משבעה מקומות למודעות.

האתר שהמודעה שלו מתברגת לאחד משבעת המקומות הללו, משלם לפי כמות ההקלקות של הלקוחות עליה.

איך מתברגים לשם? גוגל בודק את הרלוונטיות של המודעה לביטוי החיפוש, את העלות שאתם מוכנים לשלם פר קליק, את דף הנחיתה שהמודעה מובילה אליו ואת הביצועים.

היתרון המשמעותי ביותר של הפרסום הממומן הוא הגמישות הטוטאלית שלכם בקמפיין. אתם יכולים להחליט כל הזמן איזה תקציב להשקיע, האם להוריד את הרגל מהגז, להגביר ביקושים בעונה ספציפית ועוד.

יתרון משמעותי נוסף של הקידום הממומן הוא שהתוצאות שלו הן מיידיות. בניגוד לקידום האורגני שלוקח זמן, בקידום ממומן תוכלו לראות תוצאות תוך מספר שעות.

החיסרון המשמעותי של הקידום הממומן בא לידי ביטוי בכך שהוא עולה כסף, ולא מעט, מה גם שהוא מתייקר באופן תמיד. בנוסף, הוא נתפס כפחות יעיל לטווח הארוך, מה שגורם לו גם להרגיש פחות אמין.

באיזו שיטה כדאי לבחור?

בכל הקשור לקידום אתרים בגוגל, ההמלצה שלנו היא לרקוד כל הזמן על שתי החתונות בעת ובעונה אחת.

כך, תוכלו לפעול לפי מודל היברידי שיספק לכם את התוצאות המושלמות ויאפשר לכם לשלוט בצורה טוטאלית בתקציב שלכם.

למשל, אם נניח יש לכם אתר לשיווק מתנות לעובדים, תמיד תרצו פרסום בגוגל בצורה ממומנת לפני החגים למשל, במקביל לקידום האורגני.

אימוץ של שתי השיטות ביחד יאפשר לכם ליצור אסטרטגיית פרסום נכונה, מאוזנת, כזו שתלך אתכם לטווח ארוך ותאפשר לכם להשיג את התוצאות הכי טובות לעסק שלכם.