צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing למה צריך שירותי ענן לעסק

כמות הנתונים והמידע כיום בעולם בכלל ולעסקים בפרט, מגיע לשיאים ורמות שאילולא עולם המחשוב היינו צריכים להקים מבנה שלם לאחסון המידע. יותר מכך, לכשעסקים יצטרכו להשתמש במידע בנצבר בשלבים מאוחרים יותר, רק לחפש את המידע הרלוונטי והאקטואלי ביותר, יצטרכו ל"שרוף" ימים כלילות ולא בטוח שימצאו את מבוקשם. התעסקות בשמירת נתונים ושליפתם גוזלת מעסקים זמן יקר ובעצם כל הפעילות העסקית מתעכבת, המון משאבים מוקצים לנושא ובעצם להגדלת הוצאות שוליות לרבות כח אדם.

למה צריך שירותי ענן לעסקבשנים האחרונות וכחלק מהתייעלות בחברות ועסקים כל מכלול שרותי המחשוב לרבות שמירת נתונים ושליפתם נעשית באמצעות מאגר חיצוני הנאסף ונשמר ב"ענן". שירותי מחשוב ענן מאפשרים לך להשתמש במשאבי תוכנה ומחשוב מקוונים כשירות ולשלם עבור משאבים אלו כאשר אתה זקוק להם. משאבי התוכנה והמחשוב מסופקים באמצעות האינטרנט, בדרך כלל במודל שלם לפי שימוש. משמעות הדבר היא נטישת המודל של תוכנה כמוצר והחלפתו על ידי שירותים מקוונים. כדי באמת לעבור ל "שרותי גיבוי בענן לעסקים", העבודה בפועל של כל היישומים מתבצעת למעשה בענן, ולא במחשב של המשתמש. למשתמשים ממשק והרשאות ספציפיות דרכן הם יכולים לגשת לנתונים הנמצאים בתהליכי העיבוד המקוון.

הדבר מאפשר ביצוע משימות מורכבות יותר שנראו באופן מסורתי מעבר להיקף תקציב המחשוב, להיות מבוצעות באינטרנט ולאפשר ללקוח להשיג את התוצאות שהוא צריך במחירים סבירים וזולים יותר. והכי חשוב יעילים ממוקדים וחוסכים זמן יקר.

חברת Tic-tech חברת IT המספקת תמיכה טכנית, שירותי IT לעסקים, פתרונות IT ושירותי תיקון מחשבים מתקדמים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, מעניקה גם שרותי ענן מגוונים ומותאמים לעסקים באופן אישי וייחוד. באמצעות שירותי הענן שהחברה מעניקה, כל עסק יקבל מגוון שירותים המוענקים במסגרת תפעול ואחזקת מערכות המחשוב, האינטרנט והתקשורת.  כך עסקים יוכלו להתנהל ביתר יעילות, להגדיל את כמות הלקוחות, לשפר מאגרי מידע עדכניים ויהיו רלוונטיים ואפקטיביים בתחרות העסקית מול המתחרים בעסקים דומים ובשוק בו הם נמצאים.

למה צריך שירותי ענן לעסקחברת Tic-tech כחלק משרותי ענן לעסקים, תדע לקחת בחשבון את כל הצרכים החיוניים לעסק לשמר ולספק במקביל מערכות מידע רלוונטיות, שירות ניהול לקוחות ואף הנהלת חשבונות ומעקב מכירות הוצאות והכנסות של העסק כמעט בכל נקודת זמן בעבר, להווה ותחזיות לעתיד.

חשוב גם לזכור שאחזקת גיבויים ומערכות מידע ונתונים במערכות שרתים ואמצעי מחשוב אחרים בעסקים כרוך בהקצאת מקום, תחזוקה שוטפת וכח אדם מיומן ומקצועי. שימוש בחברה כמו Tic-tech מאפשרת להפעיל את כל שרותי ענן לעסקים מחוץ לעסק ובעלויות יחסית קטנות יותר מאשר השיטה הקודמת.

בגלל שרותי ענן מגוונים וסוגים שונים שקיימים בשוק, חברת Tic-tech מקיימת שיתופי פעולה עם מספר חברות תוכנה ושרתי ענן ובכך מאפשרת לעסקים לבחור את שרותי הענן המותאמים והנוחים להם. יחד עם זאת החברה מתמחה גם בהקמת שרת וירטואלי מותאם אישית לצרכי העסק ללא אחזקה ותפעול דבר שמוזיל משמעותית את ההוצאה אילולא היה העסק משמר את נתוניו באמצעות שרתים פיסיים.

הנכם מוזמנים להתייעץ עם חברת IT מקצועית , כדי לקבל שרותי ענן לעסקים ברמה הכי גבוהה שיש ועם מגוון אפשרויות מותאמות לצרכי העסק ובמחירים סבירים ונוחים בהתאם לתקציבים המוקצים לטובת שרותי ענן לעסק.