צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing מדוע חשוב לנהל אתר וורדפרס על ידי מקצוענים

מערכת וורדפרס היא המערכת הנפוצה ביותר בעולם לבניית אתרים, אפילו כל חברות הענק הגדולות ביותר בעולם בונות אתרים בוורדפרס, וגם אלו אשר בונות אתר בהתאמה אישית – אל חלק הבלוג שלו מנהלות בוורדפרס – ובצדק! מדובר המערכת הידידות והנוחה ביותר לניהול האתר וכן הידידות ביותר למשתמש.

ישנם אתרי וורדפרס אשר מוצפים בתוכן, או פורטלי תוכן שמתעדכנים באופן תמידי, או חנויות אלקטרוניות שצריכות שינויים כמעט בכל פעם שעולה מוצר חדש, עדכוני מחירים ועוד. ולכן מומלץ תמיד לקהל שירות של תחזוקת אתר וורדפרס או על בסיס אין-האוס או על בסיס פרילאנסר לפי שעות, בכל מקרה הנה מספר דברים שחושב להקפיד עליהם כאשר אתם מקבלים שירות של תחזורת אתר.

כיצד לבחור את נותן השירות של תחזוקת אתר וורדפרס

ראשית כמובן יש לבקש מספר קישורים אשר מפנים אתרים אשר מנוהלים ע"י אותה חברה או פרילאנסר – לעבור על האתרים ולבדוק שמדובר באתרים מסודרים, לאו דווקא מבחינת העיצוב, שכן העיצוב והתכנות לא תמיד מתבצעים ע"י מתחזק האתרים, אך הסדר באתר, הויזואליה מבחית בחירת התמונות וכו' – בהחלט כן.

  1. כאו כיצד מנוהל אזור התוכן \ בלוג – למשל: האם ישנם תגיות H1 \ H2 באתר, באם החלוקה לפסקאות נעשית בצורה נוחה וקריאה, האם התמונות שנבחרו עבור המאמרים מתאימות ומזמינות, האם הכותרת והתיאור מזמינים, האם הוגדרו נכון הכוונות לפעולה או טפסים במידת הצורך.
  2. בדקו את ההיררכיה של האתר – האם נוח לגלוש בו, האם כל למשל באתר חנות כל המוצרים מסודרים באופן ידידותי אשר למאפשר לגולש למצוא את מבוקשו בשניות, כיצד התוכן מסודר בעמודים והאם הוא מעודד לרכישה.
  3. ועוד כמה דברים טכניים – עוד מבחן קטן למתחזק רתאים טוב הוא למשל הקטנות של קידום אתרים כמו למשל: הגדרת תגיות META, חלוקה נכונה לפסקאות, סכמות עבור מנועי חיפוש, תגיות ALT על תמונות, סידור וקיטלוג נכון. כל מי שיודע להשתמש בוורדפרס (מליוני אנשים) שמים לב לדגשים הקטנים האלו שלפעמי יכולים לעשות ניסים ונפלאות באתר.

תחזוקת אתר וורדפרס ע"י פרילאנסר בהיקף של שעות

במידה ואתם עובדים עם פרילאנסר, ניתן להגדיר עימו בודה על בסיס קבוע (משרה או חצי משרה) וכן על בסיס של שעות, שימו לב שלפעמים עבודות וורדפרס קטנות לוקחות ממש מספר קטן של דקות (כמו למשל שינוי מחיר למוצר או כותרת), ולכן הקפידו לסכם מראש עם הפרילאנסק שמתחזק לכם את אתר הוורדפרס שעבודות הוורדפרס הקטנות האלו מצטברות בסופו של דבר לשעות ולא מתומחרות בנפרד.

וכמובן הדבר האחרון והכי חשוב – היחס והזמינות, ישנם אתרים שצריכים תחזוקה באופן דחוף וישנם שעושים שינויים פה ושם, לכן בדקו מראש את הזמינות של הפרילאנסר שלכם וזמן הביצוע מאז שהתקבלה המשימה. וכמובן החיבור האישי יכול לקבוע הרבה, כאשר העבודה זורמת כל הצדדים נהנים J וכמובן גם שבאתר מטופח ומניב תוצאות לכל אורך הזמן.