צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing על חתימה למייל כבר שמעתם?

כולנו משתמשים באימייל
גם בעולם התקשורת המיידי שרץ על מסרים בוואטסאפ ופרסומים באינסטגרם, המייל היה ועודו משמש אותנו כאמצעי תקשורתי שימושי במיוחד – הוא מאפשר לנו לנהל את העסקים כמו שצריך, ליצור קשר עם חברים קרובים ולהעביר קבצים כבדים שלא יכולים לעבור בפלטפורמות אחרות. במילים אחרות, האימייל רלוונטי עבורנו ובשימוש נכון בו הוא יכול להועיל ולהקל על השגרה היומיומית שלנו. כיום ניתן לפתוח משתמש אימייל בפלטפורמות רבות ומגוונות בינהן Gmail, Yahoo ווואלה. לכל אחת מאלה התכונות האישיות שלה והמוניטין שבנתה לעצמה עם הזמן אבל אם אתם שואלים אותנו – אין בינהן יותר מידי הבדלים למשתמש הפשוט.

מה זאת חתימה למייל?
אם אתם משתמשים מנוסים במייל יכול להיות שכבר יצא לכם לשמוע על המונח. כיום פלטפורמות הדואר האלקטרוני בעלו פיצ'רים מגוונים לעיצוב חתימות במייל שיאפשרו לכם להביע את עצמכם כמו שצריך כאשר אתם שולחים מייל לקולגות, חברים וחברות אספקה שוטפות מולן אתם עובדים. החתימה למייל יכולה להיות רצינית, מצחיקה, מעוררת השראה ואישית – הכל תלוי בהקשר ובאישיות המיוחדת שלכם. אז איזו חתימה יכולה להתאים לכם? איך בוחרים בעיצוב הנכון? בידינו כל התשובות.

חתימה פורמלית לבעל עסק
כתובת המייל אשר באמצעותה אתם מנהלים שיח שוטף מול הספקים והלקוחות יכולה להיות ערוץ מיתוגי אטרקטיבי במיוחד (וחינמי). את חתימת המייל ללוות עם פרטים רלוונטיים עבור הלקוחות כמו כתובת החנות, קישור לאתר החנות, מספר טלפון ליצירת קשר וכדומה. תוכלו אפילו להוסיף משפט משעשע שיאפשר ללקוחות שלכם להכיר אתכם קצת יותר – אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני.

חתימה אישית ומצחיקה
אם אתם רוצים להעביר מיילים למשפחה ולחברים בכיף, יכול להיות שחתימה מצחיקה היא האפשרות האידיאלית עבורכם. כיום חברות רבות מתמחות ביצירת פורטרייט מצויר שיכול להפוך את החתימה שלכם למייל להרבה מעבר לחתימה רגילה ומשעממת – את הפורטרייט תוכלו לשלב ביחד עם משפט מצחיק, אמירה שמלווה אתכם או השם הפרטי שלכם.

חתימה אלגנטית ופשוטה
האמת היא, שלא חייבים לחשוב בגדול בשביל להגיע לתוצאות יפות. אם אתם אוהבים ללכת על דברים פשוטים, תוכלו לבחור בחתימה שכוללת את השם הפרטי שלכם, מספר הטלפון או כל נתון יבש שהייתם רוצים שיהיה זמין לאנשים שאתם פונים אליהם במייל – הכל תלוי בכם!

רק נשאר להתחיל לעצב
עיצוב חתימה למייל הוא לא יותר מידי מסובך ועם קצת השקעה אנחנו בטוחים שאתם מסוגלים להכל. ברחבי האינטרנט תוכלו למצוא מגוון אדיר של מדריכים עיצוביים שיעזרו לכם בעיצוב החתימה האישית שלכם בשלמותה. אם אתם עדיין מתקשים, ישנם אנשי מקצוע רבים המתמחים בנושא שיותר מישמחו לתת יד. יאללה, עכשיו כשאתם יודעים הכל – רק נשאר להתחיל.