צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing קניית נעליים באינטרנט וממה צריך להיזהר

הרכישה המקוונת הפכה בשנים האחרונות לאופציה המועדפת של צרכנים רבים שמעדיפים להזמין מוצרים רבים ברשת, וליהנות מהעובדה ששליח מביא את החבילה עד פתח ביתם או לנקודת איסוף קרובה.

קניית נעליים באינטרנט – מה צריך לדעת

הישראלים אוהבים להיראות במיטבם על פי הטרנדים האופנתיים העכשוויים ולכן הם מזמינים on line  אין ספור מוצרים כמו בגדים, נעליים ואקססוריז. בשונה מהקנייה בחנות בקניון או במרכז העיר, כאשר מזמינים מוצרים באתר האינטרנט אי אפשר למדוד אותם ולכן בתחילת הדרך הייתה רתיעה מסוימת מהזמנה של מוצרים אלו.

אך עם הזמן אתרי האינטרנט שהיו מודעים לבעיה, הוסיפו מידע מפורט על אופן קבלת ההחלטה לגבי מידת הבגד או מידת הנעל האולטימטיבית עבור הגולש, וכך כל הרכישות הפכו למוצלחות.

הנחיות לגבי אופן רכישת הנעליים און ליין

כדי לא להתאכזב בתהליך הרכישה כדאי לשים לב לנושא קניית נעליים באינטרנט וממה צריך להיזהר כמו לדוגמה:

  1. לוודא שמדובר בספק אמין שאכן מבצע את האספקה וזאת על פי חוות דעת של גולשים ברשת.
  2. להיצמד לטבלת המידות ולשים לב לפרטים כמו:
    1. אורכה של הרגל.
    2. אם מדובר בדגם רגיל או בדגם המתאים לרגל רחבה יותר.
    3. להביא בחשבון את מידת הנעל שאמורה להיות מעט גדולה יותר אם מדובר בנעל חורפית או במגף, כיוון שגורבים גם גרביים.
    4. אם מדובר בנעליים או בסנדלים עבור ילדים שרגליהם גדלות מאד מהר, כדאי להביא זאת בחשבון ולקנות לעיתים מידה אחת או חצי מידה גדולה יותר, כדי שהילדים יוכלו ליהנות מהנעל לפרק זמן ארוך יותר.
  3. לשים לב אם מדובר בקנייה מאובטחת ואין חשש להשאיר את פרטי האשראי כדי שלא יבוצעו מעשי נוכלות כספיים ברשת באמצעות כרטיס זה.

יבואני נעליים ממדינות שונות מעבר לים

מי שעוסק בתחום יבוא נעלים מודע להיקפי היצור הגדולים במדינות השונות ובוחר ליצור הסכמי סחר עם יצרנים ספציפיים מעבר לים אשר להערכתו יהיו המתאימים ביותר לישראלים מבחינת הדגמים, איכות הפריטים וההתאמה לאקלים הים תיכוני כאן.

הוותיקים שבהם ייבאו בעבר פריטים ולכן הם מודעים לדרך הנכונה של קניית נעליים באינטרנט וממה צריך להיזהר. אחד הנושאים המהותיים הוא ההתנהלות הכספית מול הגורמים השונים.
בעבר כל הנושא הזה התבצע באמצעות הבנק אך בשנים האחרונות יש דרכים חדשות וזולות באופן משמעותי. זו הסיבה שיבואנים מעדיפים לדבוק בשיטות החדשות עבור המרת מטבע חוץ וזאת באמצעות חשבונות הבנק הווירטואליים.

 

המרת כספים באופן ישיר להעברה לחו"ל

יש כמה וכמה יתרונות להעברות מט"ח באופן ישיר:

  • שער ההמרה הוא הוגן וניטרלי ונקבע מדי יום על ידי בנק ישראל.
  • לפעולה זו יש עמלה אחת קבועה בשיעור % 0.25 בתוספת מע"מ. מעבר לכך אין עלויות נוספות ולכן מתחילת הדרך היבואן מודע לעלות הכספית של כל התהליך ואין הפתעות לא צפויות של חיובים נוספים שהם משמעותיים כאשר מתכננים את היבוא ואת המחירים של המוצרים לצרכנים.
  • העברה לחשבונות ווירטואליים מייתרת את הצורך בביצוע העברות בנקאיות או סוויפט.
  • היבואן מעביר לחברה הפיננסית כסף בשקלים ולכן אין צורך שהוא יפעל באמצעות חשבון מט"ח.
  • הכספים מועברים לספק תוך פרק זמן קצר.
  • מדובר בהליך מהיר, זול ונוח מאד לביצוע.
  • פעילות יבוא בדרך זו יוצרת חיסכון כספי מהותי ביותר לאורך כל השנה ואפשר לראות את ההבדלים הפיננסיים בין השיטה הישנה לחדשה.

אם אתם יבואני נעלים, מומלץ להצטרף לטרנד החדש של יבוא באמצעות חשבונות וירטואליים וליהנות מכל היתרונות שלהם. כמובן אם אתם צריכים עזרה בשירותים נוספים אנחנו ב TichTech מסייעים ללקוחות רבים בשירותי מחשוב מתקדמים על מנת להגן על הגולש בגלישה בטוחה באתר אינטרנט ללא איומים והונאות. אז אם אתם זקוקים לעזרה בתחום של באינטרנט אנחנו כאן כדי לעזור לכם!