צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing שירותי מחשוב למשרד עורכי דין

בעידן הנוכחי בכל מקום עבודה כל הפעילות עובדת באופן ממוחשב והימים של טפסים ידניים כבר כמעט לא קיימת.

טיפול במחשוב המשרדי

חברות אשר מעניקות שירותי מחשוב מבצעות זאת עבור כל חברה ללא קשר לתחום העיסוק שלה. אך כאשר מדובר בחברות של עורכי דין, שירותי מחשוב למשרד עורכי דין הם בעלי אופי מיוחד וזאת לאור העובדה שמדובר בחומרים רגישים אשר שייכים ללקוחות המשרד כמו תצהירים, תביעות משפטיות, מסמכים סרוקים ועוד. לאור זאת רמת אבטחת המידע במשרדים הללו היא גבוהה מאד ובנוסף לכך קיימת הקפדה יוצאת דופן על כל נושא מערך הגיבויים על הענן.

המטרה היא שאם תהיה בעיה כלשהי, אפשר יהיה לשלוף מתוך הגיבוי את מלוא המידע שנעלם, עקב תקלה טכנית, שריפה, הצפה וכו'.

טיפול בנושאים משפטיים

שירותי מחשוב למשרד עורכי דין מוענקים לעורכי דין אשר עוסקים ברבדים משפטיים שונים כמו לדוגמה עורך דין משרד הביטחון, אשר עוסק בתביעות של אנשי צבע בסדיר, בקבע, במילואים ובשירות של כוחות הביטחון, מול משרד הביטחון כדי שיקבלו את אחוזי הנכות המגיעים להם לאור פגיעה ספציפית בגופם, דבר שנגרם עקב השירות הצבאי.

תוכנות משפטיות

במשרדים לעריכת דין, עובדים עורכי דין רבים באמצעות תוכנות ייעודיות שהן משפטיות, הנה"ח שמותאמת לסוג הפעילות של עורכי דין, אופיס וממשקים המתחברים לתוכנות קיימות. שירותי מחשוב למשרד עורכי דין מאפשרים גמישות בהפקת המידע כמו לדוגמה אם יש למשרד עורכי דין מסוים כמה סניפים, או שחלק מהעובדים מבצעים את הפעילות היום יומית שלהם מהבית במקום מהמשרד.

חשיבות הטיפול במשרדי עורכי הדין

רשת המחשוב היא נושא חשוב מאד בכל משרד אך כשמדובר במשרד עורך דין משרד הביטחון, שירותי מחשוב למשרד עורכי דין מתבצעים לאחר סיעור מוחות, לצורך הבנה של הצרכים הבסיסיים של המשרד ובהתאם לכך מחברים את השרתים המתאימים מקצועית.

אם אתם זקוקים לאפשרות של שירותי מחשוב למשרד עורכי דין, הגעתם למקום הנכון. השאירו כאן את פרטיכם ונציג מוסמך שלנו ישוחח אתך לקידום התהליך, אשר נחוץ לביצוע במשרד עורכי הדין.