צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing שירותי מחשוב לסטארט אפים

הודות להתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, חלה גם התקדמות גם בשמירת על אבטחת מידע באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. שירותי מחשוב שונים מציעים פתרונות עבור חברות סטארט אפים בשביל לסייע בהפחת עלויות תפעול ורכישה של תשתיות אבטחת מידע ומעניקה ביטחון על ידי שימוש בשירותי מחשוב לסטארט אפים מקצועיים ברמה המקסימלית והגבוהה ביותר. 

שירותי מחשוב לסטארט אפים ומיזמים

שירותי מחשוב לסטארט אפים מעניקים פתרונות מחשוב איכותיים ומקצועיים עבור סטארט אפים שונים אשר עובדים על פרויקטים ומיזמים בסביבות עבודה מתקדמות, טכנולוגיות אשר נדרש מהם לעקוב אחר החידושים ואחר השינויים שחלים בדרישות מערכת, נפח אחסון, גיבוי מערכת פנימית ועוד. שירותי מחשוב מקצועיים מספקים מענה עבור אחסון וגיבוי בענן המשמש כאמצעי נוסף בשביל לתגבר את שירותי החברה שיוכלו לתת מענה על כל אתגר או תקלה. גם אבטחת מידע הינה חשובה ועל כן יש לשמור על המידע מפני טעות אנוש, פריצות ומעשי זדון. שירותי מחשוב לסטארט אפים מסייעים להיות מוכנים בצורה האופטימלית ביותר מול פריצה שתביא לשינויים טכניים או שינוי בהיקף כוח אדם ותהווה תמיכה טכנית לכל בעיה אות תקלה בזמן המהיר ביותר והיעיל ביותר.

כיצד בוחרים שירותי מחשוב המותאמים לסטארט אפ שלכם?

סטארט אפים פועלים בסביבה ממוחשבת, טכנולוגית ודינאמית המשתנה מרגע לרגע ולשם כך, בשביל לתמוך בפעילויות של הסטארט אפים ולאפשר עבודה שוטפת ומוכנה לעמוד בפני כל אתגר כדאי לבחור חברה מקצועית המתמחה בשירותי מחשוב ותדע לספק לכם מענה עבור כל ההיבטים הנוגעים בתחום המכשור כמו: תשתיות, שרתים, שירות ענן, כבלים והתקנות תוכנה אשר ישמשו את הסטארט אפ שלכם לפעולה ולקידום מוצלח . שאלו על המלצות ממשפחה, קולגות או מכרים על חברת שירותי מחשוב היא הספק שלכן וזהו מרכיב חשוב מאוד לדעתם האם היא משתמשת בציוד מתקדם ואיכותי. כמו כן, גם בדיקת ביקורות, חוות דעת ברשתות החברתיות יכול לסייע לכם לקבל תמונה טובה של חברת מחשוב מקצועית. מעבר לשימוש בציוד איכותי ומתקדם, גם מקצועיות הספק בכל הדרוש לשירותי המחשוב המותאמים לעסקים באמצעות תוכנות פיתוח, כלים ייחודים ועוד.

שירותי מחשוב לסטארט אפים כחלק מתוכנית עסקית 

לכל סטארט אפ יש את הייחודיות והיעדים משלו, על מנת להתאים את שירותי המחשוב והפתרונות הנכונים ביותר עבור הסטארט אפ שלכם – עליכם לחשוב על כך עוד בזמן בניית התוכנית עסקית לסטארט אפ. כאשר יזם או חברת סטארט אפ משיקה את המוצר או השירות שלה היא אמורה לקחת בחשבון אלמנטים טכנולוגיים ופתרונות אבטחת מידע ואף עמידה בתקנים ורגולציות כגון: (HIPAA, GDPR, ISO27001  וכדומה).

בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון את נושא העלות של אותן פתרונות מחשוב לסטארט אפים כבר בתוכנית עסקית. פתרונות ושירותי מחשוב עשויים להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים תלוי בהיקף העבודה. צריך לקחת בחשבון את נושא מבדקי חדירה לאפליקציה, הדרכות לעובדים, שירותי אופיס, מיילים ועוד ועוד.

שירותי מחשוב מותאמים אישית לסטארט אפ שלכם

אנו בחברת Tic Tech עובדים עם חברות סטארט אפ רבות במגוון תחום (AI / BIO / CANNABIS / BI / IOT ועוד). לצוות שלנו ניסיון רב בהתאמה אישית לצרכי הסטארט אפ או המיזם שלכם. הודות לניסיון הרב שרכשנו תוכלו לקבל שירותים ופתרונות מחשוב וביחד נסייע לכם לשמור על המידע הרגיש שלכם ואף ליישם ולעמוד בכל התקנות והרגולציות שקיימות בשוק שאתם פונים אליו.