צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

אחת המגמות הבולטות בתחום הנדל"ן היא הצמיחה לגובה. ההצטרפות של עוד ועוד מגדלים לקווי הרקיע של עוד ועוד ערים נובעת ממספר סיבות: ראשית, מצוקת הקרקע – במדינה קטנה כמו ישראל, כדי לספק פתרונות דיור לכולם אין ברירה אלא לנצל כל שטח באופן מלא ופירוש הדבר הוא לבנות לגובה. שנית, טכנולוגיות בנייה מתקדמות מאפשרות להקים מגדלים של עשרות קומות במחיר סביר וברמת בטיחות מרבית. סיבה שלישית היא שמגדלים מזוהים עם יוקרה, ובפרט בפרויקטים שאכן משקיעים בכל פרט ופרט. אחד המרכיבים החשובים של שימור היוקרה והמיתוג, וכמובן הבטחת מקסימום איכות חיים לדיירים במגדל, הוא תחזוקה שוטפת מוקפדת – וזו מבוססת בין השאר על שירותי מחשוב חשובים.

אילו מערכות ממוחשבות ניתן למצוא במגדלים?

במגדלים מתגוררים מאות בני אדם, ובמיוחד בפרויקטים מובילים כמו גינדי TLV, פארק צמרת או מגדלי הצעירים. עובדה זו מחייבת תפעול שוטף על בסיס מערכות ממוחשבות משוכללות, וגם הגובה הרב של המבנה מצריך מערכות שכאלה. בין השאר מחשבים הם הבסיס למערכות החשמל, האנרגיה, מיזוג האוויר, התאורה והמעליות. כל אלה הן כמובן מרכיב קריטי באיכות החיים של הדיירים, ולכן חשוב מאוד לוודא שהן תוכננו היטב, מתוחזקות בקפידה וכמו כן מוגנות מפני פשעי סייבר.

אבטחת מידע והגנה על המערכות הרגישות הנ"ל הן כמובן חובה. בעידן שבו המחשבים ממלאים תפקיד מרכזי בשדרוג איכות החיים שלנו והבטחת מקסימום נוחות בתחומי חיים רבים, יש למרבה הצער גם גורמים עוינים רבים שמנסים לנצל זאת לרעה ובפרט לפגוע בתשתיות חיוניות. בהתאם אחד המרכיבים המהותיים של תמיכה טכנית אמיתית בתפעול מגדל יוקרה הוא מערכות הגנה מתקדמות.

התנהלות יעילה של חברת הניהול

שירותי IT מסייעים גם להבטחת התנהלות מיטבית של חברת הניהול. כדאי לזכור שהגופים שאמונים על ניהול שוטף של פרויקט רחב היקף כמו גינדי TLV (ואחרים כמובן) נדרשים לבצע שלל פעולות מדי יום ולעמוד בקשר רציף מול גורמים רבים. בנוסף ישנן גם משימות שהתדירות שלהן נמוכה יותר וגם תהליכים נקודתיים בהתאם לצורך שמתעורר. כל אלה מחייבים יעילות גבוהה במיוחד, ולכן כדאי להשתמש בפתרונות מחשוב לעסקים שמסייעים לבני האדם להביא לידי ביטוי מלא את הניסיון שלהם.

התאוששות מהירה מאסון

עוד שירות IT חשוב בימינו הוא התאוששות מאסון (DR – ראשי תיבות של Disaster Recovery). במציאות שבה עלולה להתרחש רעידת אדמה, וכשישנו עימות מתמיד מול הפלסטינאים שמוביל בין השאר גם לירי טילים על מרכז הארץ, מגדלי היוקרה חייבים להיערך למצבים שכאלה. אין דרך למנוע לחלוטין פגיעה במערכות השונות, אבל כן אפשר להבטיח חזרה מהירה לשגרה במקומות כמו למשל גינדי צמרות נתניה – בעיקר על בסיס מחשוב בענן שמייצר גיבויים לכל המידע החשוב. לשם כך חשוב להיעזר בשירותיה של חברה בעלת בקיאות מעמיקה בנושא ה-IT.

מחפשים שירותי מחשוב לעסקים? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.