צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing תמיכת מחשבים לעסקים

מאמר בנושא: תמיכת מחשבים לעסקים |  זמן קריאת מאמר: כ 1:42 דקות

תמיכת מחשבים לעסקיםעסקים קטנים בעיקר, חושבים כי כל העסק יכול להתנהל על ידי הבעלים. הדבר מצריך ניהול העסק מבחינה לוגיסטית, שמירת נתונים וניהול מאגרי מידע המצטברים כל הזמן, ניהול לקוחות והתנהלות חשבונאית מול ספקים ועוד. בכדי לנהל את העסק לוגיסטית, נשאלת השאלה מתי יתפנו הבעלים לממש את העסק לטפל בשיווק ולבצע מכירות. ניהול מידע ושרותי מחשוב כיום היא השקעה רצינית לעסקים קטנים. הבעלים מחויב להשקיע בציוד מתאים, כח אדם מיומן, ואחזקה שוטפת של כל המנגנון. מנגנון כזה גוזל הכנסות מגדיל הוצאות ובעיקר מבזבז זמן יקר להתמקד בהצלחת העסק ושגשוגו.

הפתרון הטכנולוגי של שרותי מחשוב בענן, ועוד פתרונות יצירתיים אחרים, הם רק חלק שבא להקל על עסקים רבים. ויחד עם זאת עדיין הניהול של כל המערך הלוגיסטי תלוי בכח אדם וזמן יקר.

עסק קטן כגדול שואף להצליח ולהתפתח באופן תקין, כדי לנהל את העסק לוגיסטית, ולגבות את כל ההתנהלות באמצעות שרותי מחשוב, כדאי ומחויב המציאות להשתמש בשרותי מחשוב במיקור חוץ ( Outsourcing ), ולקבל מהם שירותי תמיכת מחשבים לעסקים. חברות IT הנותנות שרותי מחשוב לעסקים גדולים וקטנים כאחד מבצעים מספר שרותי מחשוב בו זמנית. מאפשרים לעסקים הקטנים להתמקד במטרת העסק שיווקו ולבצע בעיקר מכירות ושרות ללקוחות פוטנציאליים.

שירותי תמיכת מחשבים של Tic-Tech

חברת IT כמו חברת Tic-tech, תבצע עבור עסקים קטנים וגדולים, מכלול שלם של שרותי מחשוב, ושירותי תמיכת מחשבים לעסקים  החל מגיבוי נתונים של העסק ( מכירות, הוצאות, תשלום לספקים וכו' ), גישה למאגרי מידע ולנתוני שוק קיים ושווקים ייעודיים, מידע מול המתחרים, שרותי דוא"ל, גיבוי בענן. הכולל ניהול כל הנדרש מבחינת הבק-אופיס של העסק.

על פי שיטה זו, מיטב עובדי חברת ה-IT אשר מיומנים בתחומם ובעלי ידע נרחב, ידעו ל"תפור" מערך שלם של שרותי מחשוב מותאמים ברמה האישית לצרכים האינדיבידואלים של העסקים הקטנים, החברה תקים שרתי גיבוי לעסקים בצורה וירטואלית. אין צורך בהקצאת מקום, כח אדם, והוצאות בגין חומרה מיוחדת. הכל מתנהל בחברת Tic-tech, כאשר החברה מתחייבת למענה, שרות, ואחזקה שוטפת בכל ימות השנה ברמה של 24/7.תמיכת מחשבים לעסקים

מיקוד השירות

הודות למערך תמיכת מחשבים לעסקים של חברת Tic-tech יכולים בעלי העסקים להתרכז בנושאים החשובים להמשך הנעת העסק שלהם. כך עסקים יוכלו להתמקד במטרה ובחזון שלשמו הקימו את העסק, להתמקד בעשייה נטו, להתפנות מהוצאות מיותרות ובזבוז זמן. וכל זה בעלויות משתלמות במיוחד.