צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing טכנולוגיות מתקדמות לשליטה מרחוק

תרומתה של טכנולוגיית השליטה מרחוק

בעידן הטכנולוגי המתקדם שבו אנו חיים, מתאפשר לנו להנות מהאפשרות להיעזר במומחה ומציאת פתרונות לתקלות ללא צורך בביקור פיזי אלא באמצעות האופציה ל"השתלטות מרחוק" דרך תוכנת רשת. קיימות מגוון של תוכנות כמו: LogMein Free, Team Viewer, Showmypic ועוד המאפשרות לקבל ממחשב מרוחק שנשלט בעצם על ידי הפלט הוויזואלי המאפשר שליטה באמצעות המקלדת והעכבר של המחשב המשתלט. 

חשיבות הטכנולוגיות המתקדמות של שליטה מרחוק

מצד אחד, היא זמינה ומעניקה נגישות מיידית כאשר קורת תקלה בכך שאין צורך לחכות לטכנאי שיגיע למקום ויכול לחסוך שעות של חוסר תפקוד המחשב. בשל כך, מחירי תיקון למרחק יהיו זולים יותר וחוסכת הוצאות של טכנאי על נסיעה וחניה ועוד. בנוסף לכך, תיאור תקלה מדויק יותר באמצעות בדיקות מרחוק ולקבל את הרושם המדויק של התקלה ולהיות מוכן מראש עם האמצעים הדרושים לפתרון התקלה, לעומת הסבר לא מדויק של לקוח – דבר שעלול לבזבז זמן במקום לאיתור התקלה. ודבר נוסף, נוחות על פי הלוח זמנים של הלקוח אשר יכול לקבוע עם טכנאי שיבצע את העבודה בזמן שאינו נמצא או אינו עסוק. מצד שני, קיימת תלות בחיבור לאינטרנט בשל ההשתלטות מרחוק על גבי פלטפורמת האינטרנט ולכן זמן התגובה של המחשב מרוחק עלול להיות איטי יותר. כמו כן, מוגבלות כאשר מדובר בתקלה שמקורה בחומרת המחשב, דבר שייאלץ אות ולהגיע פיזית ללקוח. וגם ברמת האבטחה, ללקוח שאינו מכיר את הטכנאי עלול להיות חשש לאבטחת המידע ועל כן יש לשוחח לפני עימו לפני שנותנים לו להשתלט על המחשב. 

במקרה של ניהול חניון מרחוק

כאשר מדובר בניהול חניון מרחוק, עולה השיקול האם כדאי לשכור את החניון ולהפעילו באמצעות כוח אדם או לרכוש מערכת הפעלה בשליטה מרחוק. מצד אחד, המערכת פותחה על מנת לאפשר אפשרויות חדשות למפעלי החניונים ומהווה כלי יעיל לשם קבלתם של נתונים סטטיסטיים, נוחות של שמירה על הכסף המזומן, אין בזבוז של הפסקת צהרים, תשלומים השונים שנדרש לשלם לשכירים כפי ששוכרים כוח אדם לניהול חניונים. בין אם אתם מנהלים חניון ציבורי, עסקי, פרטי תדעו כי היום ניתן לבצע ניהול חניון מרחוק בצורה כחמה יותר באמצעות שיטות התקנת מצלמות חכמות הנועדו לנטר ולתעד תנועה בחניון, יציאה וכניסה קלה של רכבים לחניון או באמצעות תוכנה לניהול חניונים המסייעת עם מערכת אבטחה, זיהוי רכבים מורשים, ניהול בקרה ושליטה בצורה יעילה, נוחה ובכך חוסכת בכוח אדם ותקציב רב יחסית. לעומת זאת, כוח אדם הוא הדרוש לתפעול אופטימלי בצורה מהמנה ומקצועית, אולם יקרה יותר, שכן, נמדדת גם מקצועיותו של המפעיל. במקרה של תקלות במערכת, אין חשש, המערכת מדווחת באופן מידי לחדר בקרה, המפעיל ידע לתת פתרון מידי גם מהחדר בקרה מרוחק או יוכל להתמודד עימה פיזית במקרה של מחסום שאינו מורם.

מחפשים שירותי מחשוב לעסקים? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.