צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing מבדקי חדירה לעסקים

דרך טובה לבדוק אם המערכת שלכם בחברה או בעסק עמידה בפני ניסיונות פריצה והתקפות סייבר היא להעביר אותה סדרה של מבדקי חדירה לעסקים. מהם מבדקי חדירה? למה אתם חייבים אותם לחברה שלכם ומהם השיטות לבצע אותם? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 ◄ מהם מבדקי חדירה

מבדקי חדירה (באנגלית: Penetration testing) הם בדיקות מתוכננות ומבוקרות על המערכת הממוחשבת של החברה שבחרתם "להתקיף" שנעשים באמצעות חברות מקצועיות בתחום של סייבר ואבטחת מידע כדי לראות אם יש נקודות חולשה באבטחה של המערכת ומהי הקלות שאפשר להיכנס למאגרי המידע של החברה "המותקפת".

 ◄ למה צריך מבדקי חדירה לעסקים?

חייבים לבצע סדרת מבדקי חדירה לעסקים בגלל הסיבות הבאות:

  • בדיקה של המערכת הביטחונית ויכולות מערך ההגנה במקרה של התקפה משולבת פנימית וחיצונית.
  • זיהוי נקודות חולשה ופרצות ביטחוניות שלא יימצאו על ידי כלים אוטומטיים לבדיקה.
  • זיהוי גודל הנזק הביטחוני והכספי שיכול להיגרם על ידי המתקפות אם יצליחו לחדור למאגרי המידע של החברה או הארגון.
  • לספק הוכחות בשטח כדי להפיק לקחים לשיפור מערכת האבטחה הקיימת.

 ◄ מהם השיטות של מבדקי החדירה? 

קיימות מספר שיטות שמשתמשים בהם בשוק חברות אבטחת המידע והסייבר:

 ◄ מבדקי חדירה חיצוניים ? – מבדקי "קופסה שחורה"

מבדקי חדירה לעסקים שנוקטים בשיטת קופסה שחורה משתמשים בגישה שלפיה חברת אבטחת המידע שעורכת לכם את הבדיקות החיצוניות לא יודעות מי הארגון או החברה שאליה שהם פורצים, מידע לגביהם, המערכות שלהם או הקודים והפרוטוקולים שבהם הם משתמשים כדי להגן על המידע שלהם.

מטרת מבדקי חדירה חיצוניים היא לגשת ישירות דרך גלישה באינטרנט, חיפוש כתובת האתר של הארגון או החברה בלי הרשאות ביטחוניות, לנסות לפרוץ את חומת האש ולהיכנס למאגרי המידע שלהם.

חברת אבטחת המידע תראה מהי הקלות שאפשר להתקין תוכנות ריגול וגישה לסיסמאות רגישות במערכות החברה או הארגון.

 ◄ מבדקי חדירה פנימיים ? – מבדקי "קופסה לבנה"

מבדקי חדירה שנוקטים בשיטת קופסה לבנה משתמשים בגישה שלפיה ניתנות לחברת אבטחת המידע כל המידע על החברה או הארגון כמו קודים של האתרים או האפליקציות שלהם.

מטרת מבדקי חדירה פנימיים היא לבדוק מהי, למשל, היכולת של עובד בחברה שאין לו הרשאות, להשיג אותן ולפרוץ למאגרי המידע של החברה או הארגון שבו הוא עובד.

חברת אבטחת המידע תראה לחברה שהעסיקה אותה מהי הקלות שבה עובד, ספק חיצוני או מבקר אקראי בחברה או בארגון יכול לחדור למידע הרגיש שלה ומהם האמצעים שהיא צריכה לשפר במערכת שלה.

 ◄ מבדקי חדירה אפליקטיביים

מבדקי חדירה שנוקטים בשיטה האפליקטיבית משתמשים בגישה שלפיה ניתן לחדור לאתרי האינטרנט, אפליקציות המובייל או אפליקציות הווב בצורה חיצונית ופנימית.

מטרת מבדקי חדירה אפליקטיביים לבדוק נקודות חולשה ופרצות פנימיות כמו ריגול באמצעות אפליקציה של הארגון או החברה או חדירה חיצונית של האקר שרוצה לגנוב את המידע הרגיש של החברה ו הארגון ולהתקין במערכת "סוס טרויאני".

 ◄למה לבצע מבדקי חדירה דרך Tic-Tech?

Tic-tech עובדת בשיתוף פעולה מלא עם קהל לקוחותיה – חברות תוכנה וחברות טכנולוגיות בינלאומיות ומהארץ. אנחנו מתאימים מבדקי חדירה לעסקים באופן אישי לכל חברה או ארגון שאנחנו עובדים אתו תוך כדי מתן דגש על הצרכים שלהם מבחינת איכות ומקצועיות.

אנו דואגים לעבוד עם המערכות המשוכללות ביותר בתחום אבטחת המידע לעסקים כדי להעניק לכם את חווית הבטיחות הכי טובה שיש לתחום להציע. אנחנו מציעים שירות 24/7 עם אחריות ומעניקים לכם גם שעה תמיכה מרחוק בחינם.

 

מחפשים שירותי מחשוב לעסקים? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.