צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing שירותי מחשוב מתקדמים לעסקים

לעסקים שונים צרכים שונים, הן מבחינת אופיים, הן מבחינת תחום עיסוקם, הן מבחינת הרכבם והן מבחינות שונות נוספות ומאפייניו השונים והמגוונים של כל בית עסק. לכן, לא מן הנמנע שגם צורכי המחשוב שלהם שונים בהתאם לכל אלה ובהתאם, כמובן לאזור פעילותם. עסקים הנמצאים במרכז ייעזרו במידה רבה בחברות המעניקות שירותי מחשוב לעסקים ולא רק בגלל הנוחות הכרוכה בהימצאות באותו אזור. היעזרות בשירותי מחשוב לעסקים כרוכה ביתרונות רבים כגון:

  • קירבה גיאוגרפית – קירבה גיאוגרפית למקום בית העסק מהווה כאמור גם נוחות מסוימת אך גם מהווה חיסכון בזמן ומשאבים הכרוכים בנסיעה רחוקה והתרחקות מהאזור הגיאוגרפי בו נמצא בית העסק, הן מבחינת עלות השירות והן מבחינת עלויות נלוות נוספות כמו דלק, יום עבודה וכו'.
  • מהירות תגובה – כאשר מתרחשת תקלה או האטה במחשב, קיימת חשיבות מכרעת לזמן התגובה בגין אותה ההאטה ו/או התקלה. הכוונה היא לזמן התגובה מרגע התרחשות התקלה ועד התגלותה, זמן התגובה בין התגלות התקלה ועד הזמנת שירות או פתיחת קריאת השירות וזמן התגובה בין קריאת השירות לבין תיקון התקלה והחזרה לשגרה. ככל שזמן התגובה מתארך עבור כל אחד מהשלבים שצוינו לעיל, כך היקף הנזק שיכול להיגרם לבית העסק כתוצאה מהתקלה עלול לגדול ולהגיע לממדים עצומים כמו איבוד לקוחות ואף במקרים קיצוניים פגיעה בהמשך קיומו של העסק, במיוחד אם מדובר בעסק קטן ו/או מתחיל.
  • תחרות בין ספקיות שירות – תחרות כזאת אמנם קיימת בכל קצוות הארץ אך היום ובמרכז הארץ קיים ריכוז גבוה של בתי עסק מכל הסוגים, התחרות על מתן שירותי מחשוב לעסקים גבוהה יותר מטבע הדברים. תחרות שכזאת יכולה רק להועיל לעסקים המחפשים שירות שכזה, במיוחד אם החיפוש לא נעשה בזמן התרחשות התקלה אלא הרבה לפני שמישהו העלה על דעתו שתתרחש, בזכות האפשרות להשוות מחירים אל מול רמת השירות המוצעת והניתנת בפועל. יש לציין, כי במקרים של חיפוש שירותי מחשוב לעסקים בזמן אמת כאשר כבר קיימת תקלה עשויה לייקר את השירות עם ובלי קשר לתחרות. 

 

כיצד בוחרים שירותי מחשוב לעסקים?

  1. דבר ראשון, הגדירו את מטרת השירות – לאילו שירותי מחשוב בית העסק זקוק ובאיזו תדירות. האם נדרש כוח אדם שנועד אך ורק לתמיכה שוטפת בבית העסק, האם נדרשים גם שירותים נוספים כגון: אחסון, גיבוי, הגדרת רשת, הגדרה וחיבור לתשתיות תקשורת וכו'. ברגע שתגדירו בדיוק את צרכי המחשוב של בית העסק שלכם תוכלו לדעת בדיוק מה אתם מחפשים ואת מי.
  2. תקציב – הגדרת תקציב תוך כדי עריכת השוואת מחירים בין חברות המעניקות שירותים אלה. קחו בחשבון שלא הזול ביותר הוא בהכרח הכדאי ביותר.
  3. זמינות – חשוב להבין מה רמת הזמינות של אנשי השירות ומה קורה בזמן אמת בו מתרחשת תקלה ויש צורך בניטור וטיפול מידיים על מנת לצמצם עד כמה שניתן את זמני התגובה שצוינו לעיל.
  4. המלצות – בדקו רשימת לקוחות אם היא גלויה למשל באתר החברה, שאלו אנשים בעסקים דומים לשלכם וקבלו רשמים עם מי כדאי לעבוד ולמה ומה הניסיון עם נותן השירות המסוים הזה מלמד אותנו כבעלי עסק בעל צרכי מחשוב דומים.

 

זקוקים לשירותי מחשוב לעסקים? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.