צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing פתרונות עבודה מהבית לעובדים

מגפת הקורונה יצרה מצב חדש שבו העובדים אמורים לבצע את מלוא המשימות שלהם מהבית במקום מהמשרד. בתחילת הדרך ההסתגלות הן מבחינה מנטלית והן מבחינה המחשוב לא הייתה קלה, אך לאט לאט נבנתה מערכת נכונה שאפשרה עבודה שוטפת.

שירותי מחשוב לעבודה מהבית לעובדים

בכל מקום העבודה ההיערכות הייתה שונה, כיוון שיש עובדים שעבדו מדי פעם מהבית בימים לחוצים שהיו בהם משימות דחופות ולכן היה ברשותם מחשב נייד של החברה שכבר היה מחובר לתוכנות השונות. עבור עובדים אחרים חיפשו פתרונות עבודה מהבית לעובדים ולכן בוצעו עבורם חיבור של המחשב הנייח בביתם, או של מחשב ה mac חיבורים מתאימים וכך כבר בתחילת ימי הסגר הם נכנסו לעבודה השוטפת.

מי שלא היו לו חיבורים קודמים, פעל באחת הדרכים הבאות:

  • עבד באמצעות המחשב הנייד או הנייח שברשותו.
  • קיבל מהעבודה מחשב, אוזניות, מצלמה וכל מוצר נוסף שהיה בו צורך ואנשי השירות הגיעו כדי לבצע את החיבורים ואת ההתאמות הטכניות שנדרשו או העניקו הדרכה טלפונית.
  • יש עובדים שהיה ברשותם מחשב נוסף בבית אך הוא נותב לטובת שיעורי הזום של הילדים בבית הספר ולכן לא הייתה ברירה אלא למצוא פתרונות עבודה מהבית לעובדים הללו ולספק להם מחשב חדש המתאים לצורך שלהם מבחינת זיכרון, כוננים ועוד.
  • אנשי השירות, חיברו את כל התוכנות הנדרשות כמו תוכנת הנה"ח או תוכנות פנימיות של החברה, כדי שהעובד יוכל לבצע את העבודה בדיוק כמו במשרד.
  • כדי ליצור הגנה על הנתונים במחשב אשר מנוהלים כעת במערכת האינטרנט הביתית, יצרו הטכנאים סיסמאות והגנות נוספות על מלוא המידע.

מערך האינטרנט הביתי

במסגרת פתרונות עבודה מהבית לעובדים נתקלו העובדים בבעיות של נפילת אינטרנט או פס שהיה צר מדי, לאור העובדה שלעיתים שני בני הזוג עבדו מהבית וגם הילדים היו זקוקים לשירותי אינטרנט לצורך לימודים בזום. עקב העומס של השימוש הרב בוצעו שיחות עם חברות התקשורת להרחבת הפס ומהירות הגלישה, כדי לאפשר לכל מערך המחשוב הביתי לפעול כיאות ללא ניתוקים.

נשמח להציע לכם שירותי מחשוב לעסקים עבור כל נושא המחשוב והציוד הנלווה, ליצירת עבודה רציפה מהבית בנוחות מקסימלית.