צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing תוכנות הנהלת חשבונות נפוצות בשוק

בשנים האחרונות עסקים רבים החליטו שהגיע הזמן לוותר על חשבוניות הנייר ולעבור לעולם ממוחשב ואקולוגי יותר. כתוצאה מכך, אנו רואים עשרות חברות מוקמות מדי שנה אשר נותנות את האפשרות להפיק חשבוניות דיגיטליות לצד מספר פיצ'רים אחרים.

בעזרת תוכנות אלו ניתן לייעל את תהליך העבודה, לחסוך בזמן, לשמור על סדר וארגון ואפילו להתחבר לסליקת אשראי ייעודית(בינינו, מישהו עדיין מסתובב עם מסופון אשראי?).

תוכנת הנהלת חשבונות: יתרונות רבים לה

כאשר אנחנו מדברים על תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט אנחנו מייחסים לה יתרונות רבים, מעבר לערך המוסף אותה היא נותנת לסביבה בכך שהיא שומרת על יערות אנו רואים גם את התרומה העסקית.

בין היתרונות שאנו מוצאים בתוכנה:

עלות חודשית משתלמת – לרוב תוכנות אלו מושקות ממחירים של החל מ 9 שקלים לחודש למסלולים הפשוטים. עלויות אלו משמעותיות וזולות יותר מן פנקסי הנייר אותם אנו מכירים וזה עוד לפני שנכנסים לעניין הנוחות.

 

גבייה אף פעם לא הייתה קלה יותר – למעשה, דרך התוכנה תוכלו לעקוב ואף תקבלו התראות אודות לקוחות שעדיין לא שילמו או טרם חויבו. כמו כן, במקרה של ריטיינר חודשי קבוע תוכלו להוציא חשבונית עסקה בתאריך קבוע בחודש ובצורה מהירה.

 

שידור דוחות לרואה חשבון – כיום אתם לא צריכים מדי חודש לרכז את כל הקבלות שלכם ולקוות שלא איבדתם ולו אחת. ניתן לשדר דוחות שבועיים, חודשיים, דו-חודשיים ושנתיים אל רואה החשבון בצורה ממוחשבת. הוספתם עוד קבלות מאז? גם אליהם נחשף רואה החשבון!

 

סליקת כרטיס אשראי – בעזרת תוכנות אלו תוכלו להתממשק ולהתחבר אל סליקת אשראי ייעודית, כך תוכלו לקבל אשראי ולשלוח בקשות תשלום עם אשראי ללא ביה.

מה הן התוכנות הנפוצות בשוק?

כאשר אנחנו מסתכלים על השוק אנו רואים אינספור חברות אשר מפעילות תוכנות ייעודיות להנהלת חשבונות. בין התוכנות ניתן לראות את:

 

ICOUNT – מדובר באחת החברות הותיקות במשק, בממשק שלהם תוכלו להפיק חשבונות, לנהל מלאי ואף להנות משירותי סליקה. מערכת זו מתממשקת עם מערכות נוספות כמו OFFICEGUY אשר מאפשרות לנו לבצע פעילויות שיווקיות שונות לדוגמת הפצת מסרונים.

 

YPAY – חברה זו נותנת את האפשרות ליהנות מהפקת חשבוניות לצד מערכת ניהול לקוחות ללא עלות. כמו כן, בהנחה ותרצו להוסיף ממשקי המתאים לאתרי איקומרס או לחילופין דו"ח שנתי תצטרכו לשלם בנפרד על השירות.

 

ריווחית – תוכנה זו גם היא מהותיקות לניהול חשבונות במשק. בעזרת ריווחית תוכלו לקבל מעטפת מלאה בכל האמור לניהול חשבונת – הפקת חשבוניות, קבלות, מלאים, חשבוניות עסקה, הזמנות עבודה. תוכנה זו מאפשרת לך גם לנהל את העסק ברמת הוצאות-הכנסות, ניהול מלאי, גבייה מלקוחות ואפילו ניתן למצוא בה מספר אוטומציות שיווקיות.

 

השוק רווי בעשרות תוכנות מצוינות, אלו הם רק שלושה מן ההיצע בחוץ. אין זה משנה באיזו תוכנה תבחרו, מה שבטוח הגיע הזמן לעזוב את חשבוניות הנייר ולעבור לדיגיטל.

אם אתם מעוניינים לנהל את העסק שלכם בצורה הכי יעילה וטובה שיש אנו ממליצים לכם על שימוש במערכת CRM של חברת פרונטאסק.