צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון
You are currently viewing התקנת מצלמות אבטחה לחברות תוכנה

חברות תוכנה עוסקות בנושאים רגישים וסודיים של פיתוח תוכנות שונות עבור לקוחות החברה. כל נושא פיתוח התוכנות ושל האפליקציות המיוחדות הוא נושא סודי ולכן בכל חברה דואגים שיהיו בה מצלמות אבטחה בטיב מעולה ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שיגנו על המידע.

החשיבות הרבה של מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה לחברות תוכנה אינה עבודה אחידה בכל מקום, אלא מותאמת לכל אחת מחברות התוכנה וזאת בהתאם לגודלו של המשרד, לאפשרויות בשטח ולכמות עמדות העבודה של המתכנתים. לאחר סיעור מוחות עם בעל החברה, מציעים המומחים של חברת ההתקנה את האופציה האידיאלית שבאמצעותה אפשר יהיה להפיק את המיטב עבור חברה זו.

התקנת מצלמת אבטחה היא צורך בסיסי בכל חברת תוכנה לכן בעת המעבר למשרד חדש, אחד הדברים הראשונים שבודקים הוא כיצד לבצע התקנת מצלמת אבטחה.

ההרכב של מצלמות האבטחה

ברוב המקרים המגמה היא לבצע התקנת מצלמות אבטחה לחברות תוכנה במעגל סגור, תוך התקנה של 5-4 מצלמות בשיטת FULL HD , כולל אופציית אינפרה אדום לקבלת תמונה איכותית, חדה וברורה. מערך האבטחה מצולם לאורך 24 שעות ביממה והוא כולל מצלמות IP וגם מצלמות בטכנולוגיית TVI או AHD וזאת על פי חוות הדעת של מומחי האבטחה, כדי להתקין את המכשור הטכני שהוא הנכון ביותר.

קיימת אפשרות של צפייה מרחוק בכל מה שקורה בחברת האבטחה בזמן אמת וגם בדיעבד יש אפשרות לראות מה היה במיקומים מסוימים בשעות ספציפיות. מופעלת אפליקציה ייעודית שבאמצעותה המנהלים של חברת התוכנה מסוגלים לראות את הנעשה בשטח ובמידת הצורך לפעול אם קיימת פרצה באבטחה, כמו כניסה של גורמים זרים למשרד או למערכות המחשוב.

בקרה על העובדים

מעבר לנושא של גורמים זרים, הסיבה הנוספת של התקנת מצלמות אבטחה לחברות תוכנה היא העובדים. תמיד קיים חשש שאחד העובדים יבצע פעולות לא חוקיות, או יפעל עבור חברה מתחרה. זו הסיבה שכאשר מתקינים מצלמות איכותיות יש אפשרות לעקוב אחר פעולות שונות כדי לעלות על בעיה שעלולה לפגוע באופן רוחבי בפעילות המקצועית והפיננסית של החברה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: פתרונות מחשוב לעסקים